notarget Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det bare meg som har problemer med å logge seg innpå ftp serveren hos home.no ? Jeg skulle gjerne ha lastet opp noen filer på siden min! Noen fler med samme prob. ? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 OffTopic: kul hjemmeside! Lenke til kommentar
thorel Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Bare prøv noen ganger, det bruker å skje med meg også avogtil. Du kommer altid inn tilslutt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 OffTopic: kul hjemmeside! om enn litt lite informasjon.. menneh, home.no-serveren er sånn til tider. gi den et par minutter og prøv igjen.. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 som sagt over er det vrient å komme seg inn, dette er jo også fordi serveren ofte er nede.. bare å prøve igjen.. evt teste å gå inn via explorer.. eller teste ett annet ftp program.. Lenke til kommentar
Spira Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har hatt sida mi der før... jeg pleide å sitte å trykke "connect" i ftp-program enn 30-40 ganger før serveren lot meg logge på... hvis du gjør det midt på natten burde det gå bedre.. mindre kø da... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 OffTopic: kul hjemmeside! om enn litt lite informasjon.. menneh, home.no-serveren er sånn til tider. gi den et par minutter og prøv igjen.. Jepp, det er et problem med så mange quote knapper DrErling Lenke til kommentar
SoW Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har noen serevere på home.no.. De gamle fungerer fint, men jeg får ikke til å bruke de nye.. Vet ikke helt hvorfor.. PS: Jeg tror du må aktivere noe på kontrolpanel for å kunne laste opp.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har noen serevere på home.no..De gamle fungerer fint, men jeg får ikke til å bruke de nye.. Vet ikke helt hvorfor.. det gikk rykter for en tid tilbake om at du måtte ringe til home for å få aktivert ftpen... dette gjorde de for å unngå at utenlandske ikke skulle lage konto for å legge ut masse store filer Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 det gikk rykter for en tid tilbake om at du måtte ringe til home for å få aktivert ftpen... dette gjorde de for å unngå at utenlandske ikke skulle lage konto for å legge ut masse store filer Hehe.. Store filer på 25 MB !!! Ja, de som legger ut SÅ store filer, kan bare dra sin vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå