Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

City - United  

45 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
  3. 3. Fornøyd med målet?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, herlig ball av Scholesy til Wazza der, skyyyt der Wazza.

 

Fantastisk av Valencia ned til Giggs også på den forrige, faen.

 

Hvorfor fortsetter Giggs med hælspark osv osv? De funker ikke for faen Giggsy.

 

Scholes sine pasninger er faen meg orgasmisk, herlig at han fortsetter neste år. Love it.

 

Synes vi har vært mye bedre enn City i denne omgangen.

 

Nice at vi ikke fikk frispark der, bra Atkinson. Det er faen meg RETARDED at vi ikke får frispark der.

Lenke til kommentar

OEIJFOJKEFELKJFOIEFJ

 

Kan Fredheim brenne så jævlig i helvette, styggemongorotta der. Fyfaen så partisk han er, det er helt latterlig. Hyler så fort City kommer over midten, mens når Giggs bommer på en 100% sjansen er han helt på det jevne lydmessig. Blir så jævlig kvalm. "kjempefirsparket til tevez" haha, VDS hadde 0 problemer med den pløsa der. Om det er noen så fortjener å lede, så er det oss.

 

Gibson ut. Fyfaen så dårlig han var i 1.omg. Jeg vil se Nani og/eller Obertan i 2.omg

Lenke til kommentar

Grei omgang. Valencia kom mer med fremover utover i omgangen synes jeg, han var helt borte en stund. Rooney har ikke vært god, fortsatt småskadet?

 

Virker som om vi har få spillere på venstrekanten. Giggs vandrer rundt og Evra må ofte fikse ting på egenhånd. Gibson har vært skuffende, håper Berba kommer inn for han rett etter pause.

 

Forsvaret synes jeg har hatt god kontroll. Eneste er vel at Neville er litt på etterskudd i blant.

Lenke til kommentar

Det som er trist er at enkelte av oss som har skrevet på denne nettsiden i årevis og har lagt ned timesvis med arbeid, ikke lengre har en plass å diskutere fordi jævla drittunger fra speaker (?) kommer å spammer ned forumet vårt. Før var det bare en eller to "kidz" for å bruke ZU' sitt ord, men nå er det smekkfullt av frekke og uvitende bleier.

 

Over til 2.omg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...