Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

City - United  

45 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
  3. 3. Fornøyd med målet?



Anbefalte innlegg

Når jeg tenker meg om. Barry sitt strafferop var selvfølgelig helt latterlig, men hva skjedde rett etterpå? Giggs blir sprunget ned av Given uten at han får noe? Om man skal være veldig teoretisk, han treffer ikke ballen, målet er åpent og han springer Giggs rett ned. Så rødt anyone? Jeg tenkte ikke på det der og da, men skal man være kynisk så er det jo hvertfall gult og frispark.

Tenkte det samme. Men fikk jo ingen reprise og det skjedde veldig fort. Mulig han var på ballen, jeg vet ikke. Skulle likt å sett det i reprise. Heldigvis vant vi kampen likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jotun, det gikk bra til slutt, er nesten glad jeg ikke gikk på Scotsman i dag. City-naboen min var der i dag så hadde ikke gått så bra... Har fortsatt ikke snakket med han siden før kampen.. :p

 

Niko, du må si ifra om du var der og hvordan det var! God stemning håper jeg. :)

Var ikke der nei! Trodde det var lørdag når jeg våknet på søndag. Har vært fyllesjuk/full i en uke i strekk, så det var kanskje min egen feil. Selvforskyldt. Åpna Bergens Tidene på søndag og så Scholes + Neville :love:

 

Og Chelsea tapte, fantastisk.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...