Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

City - United  

45 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
  3. 3. Fornøyd med målet?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer Man United med seier på overtid av overtiden!

 

ser jeg bomma med under 30.sekunder. Ikke værst får en si...

 

YAWA66: Har du absolutt ikke en dritt fornuftig å skrive? Bare PISS i denne tråden fra deg. Bare reinspikke latterlige provokasjonsforsøk som er så dårlige at de fortjener ikke å bli rapportert.

 

Seieren ble forøvrig ikke avgjort før dommeren blåste, noe som var i rundt 95 minutt eller noe...

 

Du ville vel at dommeren skulle blåst på 93 du?

Lenke til kommentar

Damn, hel highlights package på gang på BBC 1, Match of the Day highlights. Nå bommet nettopp Rooney og Giggsy på de stor sjansene deres. Uf uff, det var frustrerende. Også spiller Scholes helt syykt herlig nå. Berba kommer inn snart også, men det ser ikke ut som det blir mål! :D

 

Åja btw, noe jeg og alle andre her glemte å nevne var hvor god dommeren var i dag. HANDS DOWN den beste dommeren i PL, ingen tvil for min del, Martin Atkinson. SÅ herlig at Steve Bennett satt fast i Romania! :D

 

Her kommer Schoooooles målet veldig snart!

Lenke til kommentar

MEN's ratings

 

VAN DER SAR: Rarely had to extend himself but ninth minute stop from Tevez's free kick was crucial. Almost ruined it with poor flapped effort at late corner 7

 

NEVILLE: Worries that the veteran would be left gasping for air attempting to keep up with Bellamy never materialised. Played it with his head 7

 

EVANS: Drafted in for Ferdinand and generally the England captain couldn't have done a better job against Adebayor 7

 

VIDIC: Often without Ferdinand he doesn't look as solid but the Serb stood firm aerially and on floor 7

 

EVRA: The Frenchman was back to his better form and quelled the Johnson threat, then Wright-Phillips and still set up winner 8

 

VALENCIA: His one-to-one with Bridge never developed into anything major. Only had a couple of crosses that caused Blues problems 7

 

SCHOLES: Those who wondered why hed just got a new contract saw why in first half particularly. Not same impact on second until ghosted in for typical winner 7

 

FLETCHER: His studs didnt miss flattening a blade of the Eastlands grass as he fought to make it an equal engine room battle 7

 

GIBSON: Never really got the ball in his shooting range and that reduced his effectiveness and impact on the match greatly 6

 

GIGGS: Too many attempted little deft touches from the elder statesman failed to come off 6

 

ROONEY: The on-fire Rooney before his ankle lay off would have swallowed up his golden 41st minute chance. He never caused City any other moment of serious concern 6

 

Subs:

 

Nani (sub Gibson 59) Lively effort 6

 

Berbatov (sub Rooney 74) Put City on back foot 6

 

Obertan (sub Valencia 80) Hand in winner 6

 

Er noen karakterer eg ikke forstår for å si det mildt:

 

Vidic får 7, burde da gjør seg fortjent til noe bedre?

Scholes får 7, samme...

 

Fordi det er så mange andre som fikk 7 som eg mener ikke gjorde en fullt like bra figur som disse to.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om. Barry sitt strafferop var selvfølgelig helt latterlig, men hva skjedde rett etterpå? Giggs blir sprunget ned av Given uten at han får noe? Om man skal være veldig teoretisk, han treffer ikke ballen, målet er åpent og han springer Giggs rett ned. Så rødt anyone? Jeg tenkte ikke på det der og da, men skal man være kynisk så er det jo hvertfall gult og frispark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...