Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

City - United  

45 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
  3. 3. Fornøyd med målet?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligaen er fortsatt kjørt folkens. Scenario 1) Tottenham slår Chelsea = Liverpool er definitivt ute av 4.plass kampen og vil ikke ofre noe for å vinne mot blues 1mai. 2) Chelsea vinner og har tre kamper igjen med en 4p ledelse. Wigan H, Stoke H og Liverpool B.

 

Ikke noe vits å reise forhåpningene om gull. La oss nyte derbyday seier dog, goddamnit!

 

Og scenarioet der Spurs-Chelsea spiller uavgjort?

Lenke til kommentar

Who caaaaaares.

 

Dere må se Gary Neville gi en ekte Devil-klem til Scholesy i slow-mo. Får frysninger av det. LEGEEENDS.

 

Scholes visste ikke hvordan han skulle feire en gang, sto bare der inntil Vidic kom og reiste han helt opp. :D Og Rooney, haha, han løp inn på banen for å feire med gutta i full fart, fjerdedommeren var ikke så fornøyd med det, haha.

 

Man, jeg hadde vært utrolig deppa ang. hele sesongen om det hadde blitt 0-0 i den kampen. Også får vi det målet, av den personen, på den måten, mot denne klubben. And now;

Life is good. :)

Lenke til kommentar

DET VAR VISST MER ENN EN KLEM! :D

 

 

Gary Neville kisses Paul Scholes

_47662253_neville66.jpg

1459: My colleague has shown me a picture of Gary Neville apparently kissing Paul Scholes full on the lips. Pleased I ate my lunch some time ago. They're under way at St Andrew's where Hull must surely win if they're to have any hope of staying up.

 

HAHAHAHAHA! LEGENDS! :love:

 

Haha nice timing Points!

Lenke til kommentar

Elskbar seier

 

Vidic!!!! :love: I dag var han HELT SINNSYK!

 

Scholes. Hadde en ro, litt unormalt mange feilpasninger til han å være, prøver på mange "umulige" ting for normale spillere, men ting som burde være lett for Scholes. Ellers prikkfri kamp. Ikke en skummel pasning, og bare herlige kontante taklinger.

 

Bellamy :no: Drittspiller. Maser på dommeren hele tiden. Blir heldigvis delvis passifisert av Neville og Valencia. Nydelig jobbet av de to, og Gary viser at han fortsatt er Neville. Dessverre gikk jo det litt utover angrepsspillet til Valencia i dag. Men han setter jo egenhendig opp to gratis mål til Rooney og Giggs, som dessverre klurer det til.

 

Rooney er nok ikke helt restituert fra skade. Men bare elsket når han ble lei av sparking mot anklene. Fikk et spark og faket enormt skade. Når dommeren ikke ser det skitne spillet så må han gjøre slik. RETT opp på bena igjen etterpå :D Men det ble hvertfall effektivt slutt på ankelangrepene!

 

Tc: Eg var seriøst bekymret for deg når Scholes scorte! :!:

Lenke til kommentar

Hehe henrikus, hadde kanskje litt mange i dag merker jeg. Men som du sier, who the fuck cares.

 

Godt poeng Stone, godt poeng. :D

 

Jotun, det gikk bra til slutt, er nesten glad jeg ikke gikk på Scotsman i dag. City-naboen min var der i dag så hadde ikke gått så bra... Har fortsatt ikke snakket med han siden før kampen.. :p

 

Niko, du må si ifra om du var der og hvordan det var! God stemning håper jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...