Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Latias

City - United  

45 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Helt klart!
    • Nei, ikke i det hele tatt.
    • Passe
    • Er ikke United-supporter, så hvorfor skal jeg være fornøyd?
  3. 3. Fornøyd med målet?



Anbefalte innlegg

Takk Scholes, for alt du har gjort for oss. Når håpet or ligagull var så å si fraværende, så kommer du og redder oss. En levende legende, sprer fine baller gjennom hele kampen.

Takk Vidic, en levende vegg gjennom hele kampen, viser at du er en svært viktig spiller for oss, kamp etter kamp.

Takk Evra, for å aldri gi opp, selv etter noen heller svake kamper de siste ukene.

Takk Man Utd, for en fantastisk start på helgen!

 

 

Kom igjen Tottenham, knus Chelsea idag og hjelp oss på veien mot det fjerde ligagullet på rad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutte,r jeg skrev det innlegget, tok ned laptopen og hadde fingeren min på av knappen på fjernkontrollen, jeg ser evra legge inn, jeg ser den SYKERSTEE HEADEREN AV DEN LILLE MAESTRO LEGENDE FITTE FAEN HEVLVETE SOM HEAADER INN I HJØERNET HVEM SA HAN IKKE KAN HEADE???? HVEM SA DEEEEEEEEET

 

 

GET THE FUCK IN YOU LEGENDS. SE PÅ UTD SPILLERNE SINE FEIRINGER PÅ SLUTTEN. WAZZA YOU FUCKIGN LEGEND. SCHOLESY, NEW CONTRACT FUCKING DESERVED. BANENS BESTE OGSÅ.

'

WHO ARE YOU CITY? WHO ARE YOUUUUUUU YOU FUCKING SHEIKH FUCKERS! GET IIIIIIIN!

 

Scholesy, jeg elsker deg så høyt. Så jævlig høyt. 1 more year, thank fucking god.

 

The Ginger Prince, maestro. Who the fuck is Fabregas?

 

ONE PAUL SCHOLES

 

ONE UNITED

 

Feiret ikke Owen-målet på OT mot dette drittlaget så mye en gang. Jeg gikk berserk, løp inn på mamma sitt rom og hopet og ropte PAUL FUCKING SCHOLES og jeg banner aldri foran henne, haha. Og bare gikk helt mental, slo faren min 3 eller 4 ganger, haha. FUCKING GET IN. FOR EN FØLELSE! :D

Lenke til kommentar

Takk Scholes, for alt du har gjort for oss. Når håpet or ligagull var så å si fraværende, så kommer du og redder oss. En levende legende, sprer fine baller gjennom hele kampen.

Takk Vidic, en levende vegg gjennom hele kampen, viser at du er en svært viktig spiller for oss, kamp etter kamp.

Takk Evra, for å aldri gi opp, selv etter noen heller svake kamper de siste ukene.

Takk Man Utd, for en fantastisk start på helgen!

 

 

Kom igjen Tottenham, knus Chelsea idag og hjelp oss på veien mot det fjerde ligagullet på rad.

 

Fantastisk innlegg! Alt du sier er her er 100% sant og riktig.

 

Grattis alle gode Red Devils her på forumet! Vi fortjente dette etter de siste DRITTukene.

 

FOR en følelse, dette målet redder sesongen for min del, selv om FA fortsatt vil gi gullet til Chelsea. :) :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

NEVILLE OG SCHOLES KLEM I SLOW MO PÅ SKY I HD NÅ.

 

Det er det jeg kaller for en ekte mann klem. No fucking homo. EKTE legends. Fy faen for noen legender vi hadde på banen i dag gutter.

 

Intervju med Scholes og Nev nå. Scholes er så jævlig søt, MARRY ME PAULO! :D :D

 

Gary er faen meg EKTE passion også, haihahaha dette er så herlig. KAPTEIN. VOLDTOK Bellamy i dag også, who the fuck are you Bellamy?

 

DOUBLE OVER CITY etter 90 min begge gangene i år. Rooney scorte headeren etter 90 min også i Carling Cup for å knocke de ut.

 

AND YOU WONT BE WINNING TROPHIES ANYMOOOOOOORE! :D

Lenke til kommentar

Fergie: "Scholes, I think he was man of the match even before the goal, just fantastic"

 

De viste målet mange ganger nå, måten han header den inn på. Bruket alt av nakken, hodet, ryggen, skulderne, ALT. :D Men husk, credit til Obertan som venter på løp av Evra, også credit til Evra som legger inn en HERLIG og smart ball.

 

Men headeren, fy faen. Og etter kampen han hadde også. Fortjener det så jævlig. Og DAGEn etter han får ny kontrakt, så jævla forbanna perfekt gutter. De som sa at det var dumt at han fikk kontrakt må ta den tilbake.

 

På Sky sier de nå at de synes Scholes er den beste spilleren siden starten av PL. Jeg vet det er en vanskelig diskusjon men han er faen ikke langt ifra. Han er faen så underrated.

 

For en jævla legende, jeg burderer å bytte brukernavn til noe som handler om Scholes.

 

Fucking love you Paul Scholes. Jeg har ikke vært så glad på lenge.

 

Mancini er helt knust på intervjuet nå! :D

Lenke til kommentar

Ligaen er fortsatt kjørt folkens. Scenario 1) Tottenham slår Chelsea = Liverpool er definitivt ute av 4.plass kampen og vil ikke ofre noe for å vinne mot blues 1mai. 2) Chelsea vinner og har tre kamper igjen med en 4p ledelse. Wigan H, Stoke H og Liverpool B.

 

Ikke noe vits å reise forhåpningene om gull. La oss nyte derbyday seier dog, goddamnit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...