Corlan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ja jøss. Overhodet ikke noe rart at fck er bedre med tanke på køben som by.Når det gjelder CL, så får dere la være å bli slått ut av øst europas versjon av lyn, så kanskje vi snakker. Lenge siden RBK har vært i noe gruppespill. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ja jøss. Overhodet ikke noe rart at fck er bedre med tanke på køben som by.Når det gjelder CL, så får dere la være å bli slått ut av øst europas versjon av lyn, så kanskje vi snakker. Lenge siden RBK har vært i noe gruppespill. 2007/2008 sesongen? Er det lenge siden? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Og vi var jo i gruppespillet i Uefa Cup 08/09-sesongen (hvor vi spilte uavgjort mot FCK på bortebane). Så det var et års fravær fra Europa. Men var jo litt trøst å bli invitert til Madrid. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Og vi var jo i gruppespillet i Uefa Cup 08/09-sesongen (hvor vi spilte uavgjort mot FCK på bortebane). Så det var et års fravær fra Europa. Men var jo litt trøst å bli invitert til Madrid. Jepp Det var ganske så artig å bli invitert av Real Madid Hadde vært artig om Arsenal eller lignende hadde kommet til Lerkendal i sommer. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hadde helt glemt det der gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Nå tråkka jeg noen på foten, he he. Nå har jeg aldri sagt at Strand ikke spiller enda. Men han er ikke den samme profilen. Rushfeldt er en spiller med god profil og karma. Du ser han bidro like godt da han spilte for rbk som til idag. Både på og av banen. Eggen var rbk's vei til suksess, en suksess jeg ikke har troen på videre. Om Rbk ville slått fck, vil jeg ikke si noe om. Slikt er vanskeligt å si. Fck er sterkt generelt og rbk er ekstra sterk under press. Hadde vært en spennende kamp, tho. Tråkket ikke mange på foten, men flere av dine påstander slår jo feil.(muligvis alle du har kommet med i denne tråden?) Men for ta akkurat denne posten Strand er stor hos rosenborgfansen, og snakkes ofte om av fotballnorge. Så der tar du(nok engang feil) Hva har Rushfeldt gjort av banen av storhet igjen? Ikke fått det med meg,åpnet en torskefabrikk? Vanskelig å se suksess i RBK's fremtid? Kødder du meg? ET fuckings tap i ligaen i fjor. Null tap så langt i denne sesongen, lukter ikke akkurat nedgang. Endret 24. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå