stened Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei jeg skal ha nytt gaming headsett ettersom jeg selger mitt Monster Beats Studio. jeg har tenkt på 3 headsett. Plantronics GameCom 377 https://prisguiden.no/produkt/112187 Plantronics GameCom 367 https://prisguiden.no/produkt/112188 og Plantronics GameCom 777 https://prisguiden.no/produkt/103767 hvilket burde jeg kjøpe. jeg spiller wow, litt fps slik som Cod og battlefield. og litt rpg som oblivion og sacred 2. jeg hører også på musikk. mest på techno og trance. filmer kommer og går. men ser mest på serier på pcen. jeg har soundblaster extreme gamer lydkort hvis det har noe å si. kan dere anbefale andre headsett så er det bare å linke og si hvorfor. mvh Tomas Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Roccat Kave er et skikkelig digg headset! Det er ganske komofortabelt og det kan brettes sammen, noe som er ganske greit om du kommer til å flytte en del på det. Det har tre puter, micen lyser når den er dempet på Roccat Tip'n'Control Remote, og rundingen på headsettet lyser. Headsettet er utstyrt med ekte 5.1 høyttalere, som Kakeshoma nevnte, og er vinklet på 12 grader for å gi en mer ekte surroundfølelse. Headsettet har en unik rumble-funksjon, som fungerer som bass/vibrasjon, og jeg skal si deg en ting, det gir deg en helt ny gamingfølelse Det er som å få en massasje mens du spiller Headsettet er altså ganske rått, det ser og føles bra, og er ikke for tungt. Det blir ikke vondt i nakken etter en stund, og putene som sitter på innsiden av headsettet sørger for god "noise-shielding". Jeg anbefaler at du har et godt 5.1 lydkort om du skal koble det mot Roccat Kave, for å yte dens fulle potensiale. Regner med at ditt Soundblaster kort vil duge. Jeg har spilt blant annet Modern Warfare 2, Bad Company 2, Left 4 Dead 2 og Team Fortress 2 og har hørt detaljer jeg aldri har hørt før. Håper dette hjalp. www.prisguide.no/produkt/110155 Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Støtter forslaget om Roccat Kave! Jeg har hatt fantastisk mange fine spillopplevelser med det headsettet, anbefales virkelig! Lenke til kommentar
stened Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) tusen hjertelig takk for svar. hva er prisen på det? vil ikke betaler alt for mye for det. jeg så linken og det var grei pris. men er det bedre en gamecom? og er miccen bra? for hvis ikke miccen er bra og tydelig vil jeg ikke ha det. for med tanke på at 377bare koster ca 300k med frakt Endret 15. april 2010 av stened Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Mikrofonen er veldig klar og tydelig. Har fått kommentaren "hehe, stemmen din er så klar at det nesten er skummelt" da jeg satt å snakket med noen slektninger på Skype. Yeah, se på alle prisene på den liken jeg gav deg og sjekk fraktprisene. Kjipt med bra pris og høy frakt Lenke til kommentar
stened Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 mhm men hvis ingen hadde det headsettet inne. hvilket headsett ville du annbefalt meg da? Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg ser at PixMania har den inne til god pris da Veit ikke hvordan det er med frakten på den siden though. Sikkert bra! Jeg veit ikke spesielt mye om gaming-headsett, men jeg husker jeg så litt på Creative HS-980. Det kan jo være verd å sjekke ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå