tho_kva2 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Husker jeg leste en artikkel på hardware.no for en stund siden om at man kunne skrive inn noe i cmd for å øke trial tiden på W7. Noen som vet? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 slmgr -rearm i command prompt forlenger vanligvis trial-perioden med 30 dager. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 ok, kan jeg bruke den 1 gang eller flere? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Mener det er to ganger. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Faktisk tre ganger, så med de første 30 dagene kan du bruke W7 i 120 dager. Men du må huske å skrive den kommandoen FØR det har gått 30 dager, hjelper ikke å skrive den hvis det allerede har gått 30 dager. Så i prinsippet bør du skrive den senest når det har gått 29 dager. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 ok, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har en stue-pc som har snurret og gått med Win7 i sikkert et halvt år uten at jeg har angitt noen kode... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har en stue-pc som har snurret og gått med Win7 i sikkert et halvt år uten at jeg har angitt noen kode... Kjører vel da ikke akkurat butikk kjøpt Windows 7 utgave tenker jeg... er jo liksom ikke det samme. At en piratkopiert Windows 7 versjon funker uten en kode, er jo ingen nyhet. Regner med at du ikke kjøpte stue-pcen med Windows 7 ferdig installert, for da kommer den jo ferdig aktivert også. Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er rimelig sikker på at den versjonen jeg har installert var beta, eller iallefall ikke endelig versjon, kan være derfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har en stue-pc som har snurret og gått med Win7 i sikkert et halvt år uten at jeg har angitt noen kode... Kjører vel da ikke akkurat butikk kjøpt Windows 7 utgave tenker jeg... er jo liksom ikke det samme. At en piratkopiert Windows 7 versjon funker uten en kode, er jo ingen nyhet. Regner med at du ikke kjøpte stue-pcen med Windows 7 ferdig installert, for da kommer den jo ferdig aktivert også. Windows 7 enterprise versjonen kom ut med en demo som skulle vare i 120 dager. Microsoft økte denne tiden til å gjelde ut året (2010).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå