Prusk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skal ha parkett i huset, og jeg vil ikke ha en slik matte man legger under kontorstolen. Jeg mener jeg har sett små føtter man kan bytte hjulene ut med på kontorstolen, men de hadde ikke hørt om dette på Bohus og IKEA. Poenget er at jeg ruller lite rundt på stolen uansett, og med disse faste føttene jeg ser for meg, så er det hvite møbelknotter under. Noen som vet hvor jeg skal snu meg, eventuelt har tips til hvor man kan høre om produktet faktisk finnes? Jeg er rimelig sikker på at jeg har sett et slikt produkt et eller annet sted, og inntil forrige uke var jeg sikker på at dette stedet het IKEA eller Bohus.. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg mener Clas Ohlson har slike ben. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Må se om jeg kommer meg innom i dag. Fant ikke det på nett, men det kan godt være det er der jeg har sett produktet. Må også få undersøkt hos Biltema. Lenke til kommentar
1ar Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 En liten bump Jeg har ikke funnet slike føtter, noen som vet hvor de selger disse? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Jeg er fortsatt interessert i dette. Foreløpig har ikke jeg kjøpt inn en kontorstol fordi alle har hjul. Plastmattene man får kjøpt inn er stygge som F. Har sett etter dette på IKEA, Living, Biltema, Clas, Bonus. Forslag til andre spennende steder? Gjerne på nett... Lenke til kommentar
rieg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg er fortsatt interessert i dette. Foreløpig har ikke jeg kjøpt inn en kontorstol fordi alle har hjul. Plastmattene man får kjøpt inn er stygge som F. Har sett etter dette på IKEA, Living, Biltema, Clas, Bonus. Forslag til andre spennende steder? Gjerne på nett... http://www.easytech.dk/shop/tilbehoer-5374c1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå