robertaas Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hva er det man bør få med seg i Miami? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 For turistar er byen Miami ikkje stort meir enn South Beach. Personleg likte eg mykje betre å cruise nedover the keys med leigebil. Key West og Key Largo var heilt konge! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Man må skynde seg om man skal nå dit før oljen... Den store Florida-turen stod høyt på todo-listen min, men nå har reisemålet fått et par års karantene. Endret 8. juni 2010 av robertaas Lenke til kommentar
Luffe_81 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Vi har vel i utgangspunktet tre dager i Miami og to i Key West. Når det gjelder oljen får vi ta det litt som det kommer. Alternativet er vel overdose på Disney parker kanskje Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det er ikke bare Disney heller. Anbefaler også Universal og Busch Gardens. Sistnevnte ligger i Tampa, som er en times kjøretur fra Orlando. De har den drøyeste berg-og-dal-banen jeg har vært borti. 40 meter med 90-graders dropp. Hvis noen av dere er glad i biler, bør dere ta turen innom Old Town i Kissimee en fredag eller lørdag. Hvis dere er lystne på en øl eller tre i Orlando, er det Church St. som gjelder. Her er det haugevis av utesteder. Hvis dere vil treffe de norske som jobber på Disney, er det Bennigan's rett ved Downtown Disney som er stedet. Det finnes haugevis av andre ting å gjøre i området også, blant annet ballongturer, golf, gokart osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå