Lightningwolf Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Det verste av alt er jo at de betalte nesten 20 millioner mer i lønn til sine ansatte i 2008 enn de gjorde i 2007, og daglig leder er oppført med 0 i lønn. Endret 17. april 2010 av tom waits for alice Fjernet sitat av slettet post Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg har slettet noen poster som gikk på person istedet for sak. Slikt blir det bare bråk av, det vet dere, så la det være. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Det hadde vært interessant å funnet ut om du hadde turt å sagt det der face to face Jeg antar at du bor i/nærheten av Ålesund? Isåfall kan vi sikkert møtes. Jeg kan kanskje stikke innom jobben din en dag og informere deg og resten av dine kollegaer om den økonomiske situasjonen. Kanskje jeg kunne fått snakket med sjefen din også. Er jo åpenbart at noe er galt med arbeidsmoralen/kunnskapsnivået der borte når man klager over dårlig lønn og tror at selskapet man jobber for tjener 900 millioner kroner mer enn de egentlig gjør (Antar res på 100 mill i 2009). Edit: Fjernet stygt ord fra quote Endret 17. april 2010 av toeblast Lenke til kommentar
Olympico Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvis man ikke er fornøyd med lønna, hvorfor ikke finne seg en ny jobb? Lenke til kommentar
Proskiller Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Det hadde vært interessant å funnet ut om du hadde turt å sagt det der face to face Jeg antar at du bor i/nærheten av Ålesund? Isåfall kan vi sikkert møtes. Jeg kan kanskje stikke innom jobben din en dag og informere deg og resten av dine kollegaer om den økonomiske situasjonen. Kanskje jeg kunne fått snakket med sjefen din også. Er jo åpenbart at noe er galt med arbeidsmoralen/kunnskapsnivået der borte når man klager over dårlig lønn og tror at selskapet man jobber for tjener 900 millioner kroner mer enn de egentlig gjør (Antar res på 100 mill i 2009). Edit: Fjernet stygt ord fra quote Jeg jobber faktisk ikke der lengre, men du kan gjerne komme til byen en dag;) Men du er vel så opptatt med å gå rundt på bedrifter for å fortelle folk hvordan økonomien deres ligger an? Endret 17. april 2010 av Proskiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå