^fmj Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Som trofast bruker av start.no helt siden jeg var ung og lovende må jeg nå bytte epost. De skal altså avvikle. Er det bare å ta gmail eller fins det andre alternativer? Har en gmailkonto og det funker jo bra, men det er litt dumt at alt av navn som man kunne tenkt seg er opptatt. Må funke med Thunderbird "out of the box". Endret 20. april 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva med hotmail's @live.no? Tror det er en del ledig der! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Live ser bra ut, og navnet jeg ønsket meg var ledig, men virker ikke som at det fungerer i et epost-program type Thunderbird. :/ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det er mange måter å legge til Live-kontoer i Thunderbird: http://email.about.com/od/mozillathunderbirdtips/qt/et_free_hotmail.htm Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jau, men ville helst slippe det der styret. Takk for linken, mulig man blir pent nødt til å gå gjennom den prosessen der. Endret 20. april 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Mitt tips: Kjøp deg ditt eget domene (bør kunne få til dette for godt under 100kr/år), og koble det sammen med Google Apps Standard (gratis). Da står du fritt til å velge adresse både på brukernavndelen og domenedelen, får en løsning som er helt uavhengig av ISPer etc, en god webmailløsning (gmail), og mulighet for POP eller IMAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå