Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En skikkelig "anniversary"!

Anbefalte innlegg

Ettårsdagen til meg og dama er like rundt hjørnet, og som den håpløse romantikeren jeg er, tenkte jeg at jeg måtte stelle i stand noe fint for denne dagen :)

Jeg har bestemt meg for å ta henne med på en skikkelig fin resturant, den dyreste her i den lille byen vi bor i. God mat skulle vel bare mangle. Reserverer selvfølgelig bord for to et par dager i forveien. Jeg så for meg at etter vi var ferdige å spise, skulle jeg reise meg fra bordet for å gå på do, og ber en kelner sette på en CD jeg elegant har fisket med meg. Den inneholder bare ett spor, Oasis med Wonderwall, som er "sangen vår". Better yet, sangen spilles idet vi får desserten servert. Jenter, hvordan høres dette ut? Ville det vært sjarmerende? Jeg er ikke så forbanna flink på dates og sånt, så litt tilbakemeldinger hadde vært kos :)

Litt finjusteringer på selve middagsplanen, så er kanskje den delen i boks.

Jeg har dog lyst til å gjøre mer enn bare å spise middag og dra hjem igjen, vil at hun om lange tider skal tenke tilbake på denne dagen med en smil og et lite sukk. Så, hva kan jeg finne på? Hadde planlagt en litt barnslig aktivitet før middagen, å dra i alpintbakken med akebrett. Det er egne veier for turgåere i alpintbakken her, så det ville ikke vært med livet som innsats. Hun har tidligere nevnt at hun ville gjøre dette iløpet av vinteren, men siden våren er i anmarsj og regnet høljer ned for tida, kan det være begrensede mendger snø i bakken. Kanskje hele den greia bare var teit uansett, passer vel kanskje ikke så bra i sammenheng med å feire ettårsdagen? Vet ikke, men jeg syntes det hørtes litt morsomt ut.

Uansett så trenger jeg nå en backup/ny plan. Kino er hverdagskost, så det blir ikke veldig spesielt. Vi bor som sagt i en liten by, og fritidstilbudene er begrenset. Det må derfor være noe passe enkelt, men samtidig litt romantisk og morsomt.

Hjelp! Hilfe! Hva skal denne stakkars mannen finne på? Alle seriøse svar mottas med stor takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du mulighet til å rigge opp noe i skogen/bakgården som hun ikke kan se? Hvis du har klar en presenning/gapahuk/telt fullt av stearinlys, pledd og vin, kan dere pakke dere inn der etter middagen og kose med litt vin(eller noe annet), og når det mørkner legge dere ned og titte på stjernene? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...