Yavel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Aha, og hvordan kommer dette til å påvirke Norge? kanskje det norske folk skjønner at den sosialistiske veien er feil vei å gå Man kan jo håpe! Mer bevilning til forsvarets budsjett takk! skal se hva jeg kan få til Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hva gjør folket rundt omkring? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Går til sengs. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Varmer hold-it å drikker kaffe! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kommet fra byen. Dårlig form. Gruer meg til i morra. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fingrer i halsen løser alt! Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kaffe så sent? På jobb? Jeg fikk lov til å ta en øl av meg selv. Kommet fra byen. Dårlig form. Gruer meg til i morra. Drikk masse vann, og kanskje litt melk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ser på Otto Jespersen. Noe enkelte kanskje så på forrige side. Altså mitt forrige innlegg. Mye nyttig å gjøre på natten, altså. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kommet fra byen. Dårlig form. Gruer meg til i morra. Drikk masse vann, og kanskje litt melk. Har mer lyst på litt irsk kaffe frk. bartender. Kan du ikke mekke litt for meg? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Venter på å plukke opp folk fra byen. Rart det der, i det man faktisk anonserer at man kan kjøre er det ingen som trenger, men holder man kjeft om det blir man jo nedringt. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Kaffe så sent? På jobb? Jeg fikk lov til å ta en øl av meg selv. Kommet fra byen. Dårlig form. Gruer meg til i morra. Drikk masse vann, og kanskje litt melk. Tja, man kan vel kanskje kalle det jobb:p Edit: Men jeg ville ikke gjort det, en middels intelligent ape kan gjøre det jeg gjør:/ Endret 19. september 2010 av Kreatoon Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kommet fra byen. Dårlig form. Gruer meg til i morra. Drikk masse vann, og kanskje litt melk. Har mer lyst på litt irsk kaffe frk. bartender. Kan du ikke mekke litt for meg? Hadde ikke blitt den første ikveld i såfall. Men jeg er ferdig på jobb, mekk den sjæl! Og tviler på at formen blir bedre av masse sukker og whiskey.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kjip du er da. Får vel bare legge meg da. Kan like godt si god natt til alle. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hamburger - kurerer alt Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 God natt, god bedring for imorgen.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Går du Marijha ? Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 hvorfor gidde å gå? Det er jo over to timer til tråden stenger Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke riktig enda, var ment til Hyperio. Hallo, har da ikke drukket opp ølen min enda! :!: Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kosepils altså!;p Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bra bra... hva med ett slag poker du og jeg? innsats: den ene nattevakten må ta med den andre nattevakten på en date. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå