Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woop woop ;p Ikke dum den filmen nei! Driver selv å vurderer å søke om veileder på Forsvaretdelen av diskusjon. woop woop

Ikke dumt det! Skader ikke å prøve. :)

 

 

Her sees det Den tynne røde linjen på Viasat 4. Også reklame da selvfølgelig. Men siden filmen er god veier det opp for all reklamen. :D

Jeg hater reklame. Jeg ser heller en dårlig film uten reklame enn en god film (på Viasat4/TV3) med reklameavbrudd. Det finnes grenser for hva jeg tåler.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Skal se Sublime på TVN @00:30 - fin nattevaktsfilm når man jobber på sykehus.. hihi

 

(Sublime) Amerikansk grøsser fra 2007. Familiefaren George Grieves legges inn ved Abbadon-sykehuset for en rutineoperasjon. Da han våkner av narkosen er noe forferdelig galt - med ham selv, sykehuset - og spesielt med den avstengte østfløyen, et uhyggelig bol av dystre hemmeligheter og kirurgiske skrekkopplevelser. Medvirkende:Thomas Cavanagh, Paget Brewster, Kyle Gallner. Regi:Tony Krantz.
Lenke til kommentar

Sitter her og lurer på om jeg skal nyte siste tiden med PS3'n før militæret om 10 dager eller ei. Må uansett hente noen fra fest om 2 timer, så hvorfor ikke? :)

 

Fleste baser har konsoller på basen om du skulle få abstinenser uansett;p var noe snakk om det tidligere i tråden her ;p

PS3 eller PS2? :p

Lenke til kommentar

Her sees det Den tynne røde linjen på Viasat 4. Også reklame da selvfølgelig. Men siden filmen er god veier det opp for all reklamen. :D

Jeg hater reklame. Jeg ser heller en dårlig film uten reklame enn en god film (på Viasat4/TV3) med reklameavbrudd. Det finnes grenser for hva jeg tåler.

 

Eller jaok da, det er kanskje litt irriterende. Når det begynte å bli spennende så plutselig kommer det "Programmet presenteres av Casa di Mama fra Dr. Oetker. Ekte italiensk pizza rett fra frysern!". :hrm:

Lenke til kommentar

Sitter her og lurer på om jeg skal nyte siste tiden med PS3'n før militæret om 10 dager eller ei. Må uansett hente noen fra fest om 2 timer, så hvorfor ikke? :)

 

Fleste baser har konsoller på basen om du skulle få abstinenser uansett;p var noe snakk om det tidligere i tråden her ;p

PS3 eller PS2? :p

[/quote

 

Begge;)

Lenke til kommentar

Sitter her og lurer på om jeg skal nyte siste tiden med PS3'n før militæret om 10 dager eller ei. Må uansett hente noen fra fest om 2 timer, så hvorfor ikke? :)

 

Fleste baser har konsoller på basen om du skulle få abstinenser uansett;p var noe snakk om det tidligere i tråden her ;p

PS3 eller PS2? :p

På Kolsås (utenfor Oslo) hadde vi tre PS3er (de med fire USB-porter) og mange hundre spill, så vi hadde mer enn nok å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg kan finne det ut for deg om du vil det :p

 

http://www.mil.no/familieweb/start/sted/orland/article.jhtml?articleID=188090

 

 

UTLÅN

Velferden kan tilby utlån av DVD-er, tidsskrifter, tegneserier, aviser, bøker, brettspill, golfutstyr, PA-anlegg, lavvoer og hagler. I tillegg har velferden biljard, bordtennis, GiutarHero, X-box 360 og PlayStation med en rekke spill som kan brukes på velferden.

 

 

INTERNETT, PC OG KANALER

På Velferden finner du 16 internett PC-er som er gratis å bruke. Vi tilbyr også trådløst internett i hele Velferdsbygget samt i Hovedvakta, Hundeseksjon, BRP og på Saniteten. Velferden har i tillegg 22 TV-kanaler i kabelnettet som er tilgjengelig over hele basen.

 

Edit: Var vel og merke oppdatert i 2009, men tviler på de kvitter seg med velferdsgjenstander som spillmaskiner osv

Endret av Kreatoon
Lenke til kommentar

skal si våre styrker bruker tiden fornuftig :p

Rekorden var 5 filmer på én dag. :)

 

 

Jeg og en kompis på basen spilte igjennom Halo 3 og Halo wars ;p prøvde å få på lista at de skulle få tak i halo 1 og halo 2! blitt noen år siden de ble gjennomført :/

 

Men ja, det er vel ikke helt feil å si at en andel skattepenger går til vår underholdning! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...