Marjhia Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har alle lagt seg eller? Jeg er nettopp kommet hjem fra jobb, stått i baren å servert fulle folk. Yey. Hadde håpet på noe vettugt prat før jeg kvelda. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Vettug prat blir det nokk lite av Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hæh?! Skal ikke dette liksom være en seriøs tråd dah? :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tvilsomt noe seriøst prat, omså noen prat i denne tråden.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 det er her vi diskuterer hvorfor det er krig i verden og sånn Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Aha... Kan vi og diskutere hva det er med eldre menn som ikke får noe napp, innbiller seg at bartender er interessert klokken 0100 om natten? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Aha... Kan vi og diskutere hva det er med eldre menn som ikke får noe napp, innbiller seg at bartender er interessert klokken 0100 om natten? det er da en selvfølge!!! det er med menn som god vin, sies det Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Høhø, sant nok. Men årgang rundt 1940 er kanskje litt i eldste laget.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Høhø, sant nok. Men årgang rundt 1940 er kanskje litt i eldste laget.. lite tips er og bruke gifte ring, når man jobber :O Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Eller bare flashe tit's å bli færdig med det.. aldri vært bartender, men kan skjønne at det er ett "irriterende" yrke innimellom.. Endret 18. september 2010 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tviler på det hjelper med giftering i slike settinger.. Hadde en fin en for et par år siden, var en mann rundt 60 som klasket meg på rompa og hvisket med en herrrlig alkoholånde: "Du, vil du ikke bli med på rommet mitt? Det er jo fullt av gamle kjerringer her, og jeg trenger virkelig noe ungt kjøtt!" Løvely! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Aha... Kan vi og diskutere hva det er med eldre menn som ikke får noe napp, innbiller seg at bartender er interessert klokken 0100 om natten? asl? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tviler på det hjelper med giftering i slike settinger.. Hadde en fin en for et par år siden, var en mann rundt 60 som klasket meg på rompa og hvisket med en herrrlig alkoholånde: "Du, vil du ikke bli med på rommet mitt? Det er jo fullt av gamle kjerringer her, og jeg trenger virkelig noe ungt kjøtt!" Løvely! er det ikke bare og kjøre samme mynt, ta hånda mot nøttene og klyp til mens du sier, jeg liker og være røff? Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Aha... Kan vi og diskutere hva det er med eldre menn som ikke får noe napp, innbiller seg at bartender er interessert klokken 0100 om natten? asl? Var jo akkurat DET de spurte om! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Aha... Kan vi og diskutere hva det er med eldre menn som ikke får noe napp, innbiller seg at bartender er interessert klokken 0100 om natten? asl? er vi på jakt Runar? Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tviler på det hjelper med giftering i slike settinger.. Hadde en fin en for et par år siden, var en mann rundt 60 som klasket meg på rompa og hvisket med en herrrlig alkoholånde: "Du, vil du ikke bli med på rommet mitt? Det er jo fullt av gamle kjerringer her, og jeg trenger virkelig noe ungt kjøtt!" Løvely! er det ikke bare og kjøre samme mynt, ta hånda mot nøttene og klyp til mens du sier, jeg liker og være røff? Kommer jeg til å gjøre neste gang.. Er jo sånn en kommer på mer i etterkant.. Jeg lo bare, og sa at joda, kommer så fort skiftet er ferdig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Var jo akkurat DET de spurte om! Såså, vi har alle blitt sjekket opp av 60 år gamle menn. Bli med inn på rommet mitt så skal jeg trøste deg. er vi på jakt Runar? Alltid på jakt, yavel. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Var jo akkurat DET de spurte om! Såså, vi har alle blitt sjekket opp av 60 år gamle menn. Bli med inn på rommet mitt så skal jeg trøste deg. er vi på jakt Runar? Alltid på jakt, yavel. Stalkeren min har noen venninner som er veldig lystene, de er faktisk penere ho som stalker meg Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ja Runar, hørtes hyggelig ut. Så kan vi sitte i pysjen å snakke stygt om slemme mennene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ja Runar, hørtes hyggelig ut. Så kan vi sitte i pysjen å snakke stygt om slemme mennene. Hvor har du vært hele mitt liv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå