Green_Monster Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 når jeg har tid Tar studier uten lån eller stipend = Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) ville forsatt tatt opp lånet og stipendet, er rentefritt mens du studerer, så du tjener penger viss du putter dem på Høyrente konto på det at du får stipend, og du kan betale tilbake lånet med en gang, i tillegg så får du jo rentene rett i lomma. tviler men kan hende du får redusert skatt også Endret 14. september 2010 av yavel Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skulle vært et alternativ som heter det jeg finner tilgjengelig i pollen Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 hva jobber vi som? Skole: VG3 Dataelektroniker Utplassering: IT-brukerutstyr for YIT som er ansatt av Statoil Jobb: Deltid på Kiwi. Jeg får aldri sove før tidligst kl. 12 på kvelden. I dag stof jeg opp kl. 06.30. Var på jobb på utplasseringsplassen fra 07.45-15-45. Deretter reiste jeg direkte på jobb på Kiwi og jobbet der til 22.30. jeg var hjemme ca. kl. 23.00. Først nå begynner jeg å merke at jeg er litt trøtt og kan sove dersom jeg vil, men det er ingen behov for det. Jeg ville aldri klart å komme meg opp av sengen kl. 6 dersom jeg la meg nå. Derfor må jeg sitte våken til kl.6 så går jeg i dusjen, spiser og tar bussen til skolen som begynner kl. 08.15. Jeg tror jeg må få meg en diagnose Hvordan var din dag? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sto opp, satt på PC-en, sitter enda på PC-en, blir vel til at jeg sitter mer på PC-en, så legger jeg meg.| Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nattevakter i tjenestestilling i forsvaret, 23:00-08:00, perfekt tråd det her vel? Gjør vel ikke fullt så mye, perfeksjonerer kaffebrygging med kanel og andre ingredienser, kanel i kaffen er uhyre godt om man får riktig mengde! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nattevakter i tjenestestilling i forsvaret, 23:00-08:00, perfekt tråd det her vel? Gjør vel ikke fullt så mye, perfeksjonerer kaffebrygging med kanel og andre ingredienser, kanel i kaffen er uhyre godt om man får riktig mengde! Takk, takk! Skal testes Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nattevakter i tjenestestilling i forsvaret, 23:00-08:00, perfekt tråd det her vel? Hvor i Forsvaret? Da tenker jeg på stilling, ikke geografisk. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ops.ass på FOH Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Til tider hvertfall, akkurat nå skjer det veldig lite så jeg tenkte jeg skulle lage min egen underholdning med kaffebrygging. Er en grei stilling mtp. perm, 1 uke av og en på, inspeksjonslette på kveld/nattevakter, men ikke akkurat hvordan jeg så for meg mitt år i forsvaret, men offiserene mine er hyggelige karer hele gjengen:D Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg hadde en lignende stilling, med én uke på, én uke av. En vanlig arbeidsdag besto av å drikke 5-6 kopper kaffe og arbeide rundt 3-4 timer. Maks. Jeg ba om mer å gjøre da jeg ble lei av å ligge i en sofa på velferden (forøvrig landets beste) og se på film. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg har vel noen arbeidsoppgaver utover natta, men det meste er gjort på en solide 15 minutter med litt effektivitet. ellers har jeg flere timer med ingenting fra 2 tiden til 6 tiden Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Og ingen mulighet til å sove litt av tiden? Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Rykter går om at det er muligheter for det på andre baser med samme stilling, men ikke her, må vær våken i tilfelle det skulle komme en telefon her og der som ikke kan settes over til hvilerommet til vaktoffiseren Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvor var du stasjonert? Velferden i Bodø er den beste jeg har sett av de stedene jeg har vært. Madla og sessvollmoen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg var på Kolsås, like utenfor Oslo. Jeg har aldri vært i Bodø, men velferden på Kolsås var (og er) genial! Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Den her oppe er meget grei den å, hadde ikke sagt nei til internett på de stasjonære pcene hvertfall. Men det går fint med ett par dota games på local network uansett Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vi hadde en del maskiner forbeholdt spilling, men de ble gjort om til "vanlige" maskiner da ingen brukte de til spill. Hvis jeg ville spille hadde vi mange PS3er med storskjerm, og et stort utvalg spill! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Når vi er inne på forsvaret, får man sponset transport transport fra og til "militærplassen" når man har perm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå