EggMan88 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg ser på w raw wrestling eller noe. Noen som veit om det er ekte eller fake? Såvidt jeg har fått med meg så er all wrestling på "proff" nivå fake. Nå har jeg ALDRI hatt sansen for Wrestling, så mye mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 No offence, men du må være ganske tett for å tro at det er ekte. Jeg konkluderte med at det var fake allerede før dem begynte og sloss, tett kan du være selv. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Når den ene har hodet til den andre fanget, så hvisker den hva den skal gjøre, så motparten er forberedt f.eks. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Urge? Er du helt beskutt? WoW kan jeg være enig er kos på natta. Men har gamet meg mett på det. Nå er det veldig, veldig lite nytt som skjer online uansett. Farming av ICC, samt en allerede for lang arena sesong. Venter til Catac før jeg spiller mer. Prison break status: Startet season 2 igår. Episode 3 i season 3 nå. Jeg er nerd. Blir nesten flau jeg. Urge er dritgodt, jo Er dritlei av farming i ICC så jeg levler opp alten min sammen med en kompis. Prison Break er gøy, sett alle sesongene? Har sett alle sesongene før ja. Men ser på nytt nå, fordi jeg liker serien så godt. Synes faktisk sesong 3 er bedre enn sesong 1. Vet det er mange som er uenig, men jeg synes oppholdet i Sona er helt fantastisk bra laget. Og jeg er også temmelig lei av farming ICC. Jeg er hovedsaklig en PvPer, og hadde et seriøst RMP team med 2 irl kompiser i starten av sesongen. Kom til omlag 2500 før eksamenstider, og pause. Etter det har jeg aldri kommet skikkelig i gang igjen. Gitt det er par halvhjerta forsøk, men har funnet ut at jeg ikke gidder før spillet kan gi meg noe mer. EDIT: Mer aktivitet i tråden en forventet. La til quote for å unngå surr. PvP er ikke min greie. Hadde en kompis som var ganske dyktig i arena men han sluttet for noen uker siden. Sesong 3 er fantastisk men jeg må nok si som alle andre at S 1&2 er de beste. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Wrestling er noe av det mest latterlige jeg kan tenke meg. Jeg husker på TG, når det skulle være wrestling show. Tenkte jeg bare skulle se på.. har aldri blitt så flau på andre sine vegne noen gang. Ever. Så jeg dro og spiste på peppes med noen kompiser istedet. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fjordland, farris og godt inn i 1 sesong av Monk. Jaja nattetimene går... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Alle 3 urgetypene er konge , drikker mindre av Vanlig Urge nå en før. Mye pga Urge Intense sin intreden på markedet. nå er det også en tredje, Red Sting. Liker den også Må innrømme jeg ikke drikker cola lenger. Har bare smakt original Urge, og holder meg til det, men det går mest i Cola her i huset. Urge er mest for å bryte vanen av og til å smake noe annet. Sting smaker jo forferdelig, pinlig at den blir produsert under navnet urge. Jeg drikker også vanlig urge som en avveksling fra cola. Red Sting er god ! Stolt over at Urge er den som lanserte en så god energidrikk Men ja, jeg skjønner deg godt. mange energidrikker jeg liker, liker ikke andre og omvendt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Dere har ikke skjønt noe som helst. Cola light og salt sørlandschips. Da snakker vi. (Nei, ikke light fordi den ikke har sukker. Men fordi den har en bedre smak) Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Wrestling er noe av det mest latterlige jeg kan tenke meg. Jeg husker på TG, når det skulle være wrestling show. Tenkte jeg bare skulle se på.. har aldri blitt så flau på andre sine vegne noen gang. Ever. Så jeg dro og spiste på peppes med noen kompiser istedet. Helt enig med deg, husker godt hvor latterlig dårlig det var. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Dere har ikke skjønt noe som helst. Cola light og salt sørlandschips. Da snakker vi. (Nei, ikke light fordi den ikke har sukker. Men fordi den har en bedre smak) Light smaker kunstig drit, både light og zero er no go. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ble av TAB XTRA shaiten de pusha på oss Nordmenn før ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvis du mener: Hvor kjøper man Tab xtra ? så er svaret: ICA Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Selges på ICA, iallefall her (Bergen). Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Selges på Meny også. Trodde da virkelig at det ble solgt over alt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Selges på Meny også. Trodde da virkelig at det ble solgt over alt? Nei det gjør ikke det, har ikke sett tab på flere år jeg. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Meny har i alle fall på halvliterflasker, 1,5-litersflaskene er det verre med. Nei faktisk, nå som jeg tenker meg om så har Meny det også. EDIT: Jeg tror det varierer fra butikk til butikk. Butikkene har "frivillig"-varer som de velger å ha der, og "ufrivillig"-varer som de må ha. Mulig at meny-butikken jeg tenker på har det som frivillig-vare, og at det ikke gjelder hele sulamitten. Endret 21. juli 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 med det samme vi er innpå leskedrikker her i natt, hvorfor er det smaksforskjeller på norsk og svensk brus. fks colaen i sverige er mer utvannet en den i norge. mens fantaen i sverige, smaker mer naturlig en den norske flaska med blå kork. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 med det samme vi er innpå leskedrikker her i natt, hvorfor er det smaksforskjeller på norsk og svensk brus. fks colaen i sverige er mer utvannet en den i norge. mens fantaen i sverige, smaker mer naturlig en den norske flaska med blå kork. Ikke minn meg på det, svensk boks fanta er noe av det beste brusen som er. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Tror det har noe å gjøre med vannet som brukes i brusen rett og slett. Norsk cola tappes i norge, svensk cola tappes i sverrige. Forskjellig type vann. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Personlig synes jeg at colaen på macdonalds (som altså blir utvannet med vann) smaker langt bedre enn vanlig cola. Noen som er enig/uenig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå