*F* Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 akkurat våknet, sovet i 3 timer fra kl 00 ca. Blir vel til at jeg er oppe til i morgen tidlig, kanskje sover et par timer til, skal på jobbintervju kl 16. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tipper jeg tar kvelden snart, skulle egentlig på forelesning i morgen tidlig kl 08:30, men tviler på at det skjer. Ved halv ett tiden skulle jeg egentlig bare spise litt kveldsmat, men sitter jo her fortsatt... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Heyhey! Kom akkurat hjem fra en hyggelig kveld med et par venner. Skjer? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Heyhey! Kom akkurat hjem fra en hyggelig kveld med et par venner. Skjer? Sitt å gamer med en kompis som jeg nesten ikke har sett i sommer! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Heyhey! Kom akkurat hjem fra en hyggelig kveld med et par venner. Skjer? Sitt å gamer med en kompis som jeg nesten ikke har sett i sommer! Sitter alene å ser på Lost Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Lan med 4 svette gutter Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sitter å hører på en fin sang av Stone Sour. Skjekk ut Miracles fra den nyeste plata dems! http://open.spotify.com/track/6tkvb8xLOJwKdT9xpfzp1W Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 sitter og gjør ingenting... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Endelig....huff. Sov 2,5 time fra fredag til lørdag og har jobbet 8 timer på bensinstasjon + skal kjøre i natt. Herlig herlig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 akkurat sett film, får se hva resten av natten blir til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sitter å spiller Age of Empires II trial fordi jeg ikke finner full versjonen Nostalgia much Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 God kveld folkens Netopp ferdig me å spille Starcraft 2 med noen kompiser, tar kvelden nå God natt Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Alle acheivments på Fallout 3 Acheivment unlocked: 100% Nerd! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dere har seriøst for lite sosial omferd.. Greit, jeg "gamer" en del jeg og, og morsomt er det, men man gjør det da ikke på en lørdagskveld? men nå er jeg dritings.. and lovin the bass in my face.. og brukte djevelsk lang tid på dette inlegget. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 lørdag er gaming for mange. Ikke for meg, for meg er lørdag "gjør andre ting på PC-en natt" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Fortsatt litt for nerdete å sitte på pc'en på en lørdag.. iallefall på denne tiden.. kan skjønne fredagen, men lørdag skjer der andre ting.. lørdag er egentli ett ganske rart ord. Endret 12. september 2010 av Complexity Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dere har seriøst for lite sosial omferd.. Greit, jeg "gamer" en del jeg og, og morsomt er det, men man gjør det da ikke på en lørdagskveld? men nå er jeg dritings.. and lovin the bass in my face.. og brukte djevelsk lang tid på dette inlegget. Gaming kombinert med kompiser og øl er enda bedre, Ole Brumm FTW! (ja takk "begge deler") Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg slapper av med dama Bursdag i dag! GRATULER MEG; SALUTE ME! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Fortsatt litt for nerdete å sitte på pc'en på en lørdag.. iallefall på denne tiden..Sier gutten som poster på diskusjon.no på denne tiden... Jeg slapper av med dama Bursdag i dag! GRATULER MEG; SALUTE ME! Gratulerer. Endret 12. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå