Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 vel jeg jobber skift, så får vel holde liv her alene Misunner deg som har jobb iallefall Forje jobben min satt jeg ofte på vakt fra midnatt til 8 om morgenen. Var egentli ganske så kos da jobben bestod av å passe på systemet, og de fleste vaktene mine var det ingen problem = satt å gamet hele natten. og pengene strømmet inn.. jobber ræva av meg når e er på jobb men Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hehe, hadde mine stressperioder jeg og, men som oftest var det helt rolig^^ Jobbet på ett radarsystem jeg da.. hva jobber du med? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 God kveld ^^ (eler natt lissom) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hehe, hadde mine stressperioder jeg og, men som oftest var det helt rolig^^ Jobbet på ett radarsystem jeg da.. hva jobber du med? eletriker lærling så det er 2 uker på 2 uker av, er faktisk borti veldig mange radar stasjoner Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 *svetter som om det skulle være tropenatt* får ikke sove Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Arbeidsledig, så stitter oppe, dog, skal jeg på jobbintervju som "PC-tekniker" hos en elektronikk kjede om et par dager, får satse på det går greit. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) .. Endret 27. november 2012 av Complexity Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ikke mye liv her. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nei, men det er midt i uka... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Oj... nå var det litt sent.. msn quote(meg er T): Glacies Diablo says (23:21): Having a good evening? ~Torstein~ says (23:21): indeed work... ALL day ~Torstein~ says (23:22): started at mongstad(utplassering) 07.45-03-45. then went directly to Kiwi and worked there until 22.30 ~Torstein~ says (23:23): came home.. had a shower.. and now this Glacies Diablo says (23:23): Sounds like a good day Jeg er litt trøtt nå... God natt. Edit: Det har faktisk vert en fantastisk dag Endret 7. september 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Flere som ikke får sove ? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Flere som ikke får sove ? nope e legger meg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 velvel, slutt for i kveld Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tazte, noen? Klemz og koz lizm. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Her går det faktisk i Wow, starta å spille for 2 dager siden. Er ikke hekta eller noe, enda. Kanskje litt sent å begynne å spille det ellr? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 vel du har gåttt glipp av gull alderen noe some r synd. Før så vare det vanskelig å få nok gull til å kjøpe mount. Epic Gear, vel, det var EPIC. I dag så er alt for lett. Men ja kjør på, bli avhengig som alle andre. (jeg var det jeg også). Bra spill det er det. Skjer i natt da folkens? Selv så legger jeg meg snart tenker jeg, høyskole i morra. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 starta med og se starwars igjen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 God kveld Godtfolk. Hva gjøre dere på natta ? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Nettopp logga ut av wow for morgenen Mekker litt musikk i Fruity loops, lagde en sang tidligere i dag hvis dere vil høre: http://www.youtube.com/watch?v=2_e8ZwpwHDU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå