*F* Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Heftig bilvask-video! Jeg er et kjedelig kvinnfolk som straks skal begynne med frokostlaging. ja ikke vel Skal nok lage meg frokost snart jeg også, men sikkert mer nermere 7-8 tiden ihvertfal, hadde mat for ikke så mange timer siden Endret 3. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ingen her i dag ? Merkelig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 hah, folk kan ikke sitte seint oppe i helga Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 hah, folk kan ikke sitte seint oppe i helga Ikke det ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Tråden blir mindre og mindre poppulær jo... Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Denne natten nytes med photoshop, diskusjon, musikk og noen bokser med burn. Livet er herligt! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Og da har vi allerede slått fårsdagens posterekort i tråden Nei, vet ikke hva jeg skal ta meg til i dag. Må finne en nice sang og poste i Dagens Sang tråden min, selv om det er litt på overtid. Ellers, tja, skjer ikek så mye Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Bestilte meg akkurat en S-ATA kontroller og en harddisk på 1,5TB. Driver å ser på Tangerudbakken sesong 2, har igjen ca 40 min av den Så kanskje sove litt? Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen som vil kræsje innom meg i Stavanger og glo på film i natt? ;P Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Er ikke klokken mer? :o Nei, vi kan ikke sove enda. Jeg har som sagt fått i meg to bokser med burn, så jeg er lys våken for faen. Gleder meg til Avenged Sevenfold den 24 november! Endret 5. september 2010 av SnapShoot Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Akkurat hjemme, var ute en liten kjøretur i sta, så plutselig stoppet noen studenter meg, så kjørte vi rundt ei stund å lette etter en eller anna de kjente som sansynligvis lå å sov langs veien, han ble ikke funnet Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Da var det natt igjen da Blir vel litt oppe ikveld.. Flere? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 trur dere skal si farvel til denne tården for om 1 måned så dør denne tråden Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sitter oppe til i 2-3 tiden iallefall.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Søderling vinner Allright... ? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 vel jeg jobber skift, så får vel holde liv her alene Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 sitter oppe til 6 lett Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 vel jeg jobber skift, så får vel holde liv her alene Misunner deg som har jobb iallefall Forje jobben min satt jeg ofte på vakt fra midnatt til 8 om morgenen. Var egentli ganske så kos da jobben bestod av å passe på systemet, og de fleste vaktene mine var det ingen problem = satt å gamet hele natten. og pengene strømmet inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå