Marjhia Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 God kveld! Noen våkne? ^^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Å ja, sitter å spiser lapskaus og sånne biler jeg Cops på viasat 4 nå er ganske coolt også Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du spiser lapskaus OG biler? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det var da en merkelig kombinasjon. Men jeg stakk innom for så å stikke igjen, jeg. Er tid for å ta kvelden. God natt. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Klart det er godt, men biler og lapskaus samtidig høres litt merkelig ut. Endret 2. september 2010 av Skroll Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Litt deppa pga at det er slutt med dama. prøver å gjøre det til noe bra. for det var faen ikke hu Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 JA elsker sånne biler, er sånn 10 kroners marked nå på dem. Så da røsker je til den rød handle kurven og pælmer oppi sånne poser. Skulle vært på ullared i sverige der er det vel 4 store poser for 20,- særlig den sure versjonen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har du ikke hørt om naruto? hmm du var aktiv i wow forumet for en del år tilbake eller noe? spilte paladin? Var neppe meg gitt. Har spilt wow, i ca 2 timer, på privatserver. Vet ikke engang hva en paladin er.. Men Avateren min er vistnokk populær da flere har stjelt den.. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hverken biler eller lapskaus er jo spesielt godt.. Karbonadesmørbrød derimot! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen som vil ha et piano? Sjekket akkurat under "gis bort" på finn og der er det noen som gir bort et gammelt piano. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) bad boys bad boys wut you gonna do ! Cops er bra, varer bare en halvtime da. Hva skal jeg se nå da.? Er det noen som vei om det kommer Politiet 3 snart eller ? Kanskje fra Oslo. http://www.youtube.com/watch?v=sI5cnz-aeac Hot shit, norsk beat også Endret 2. september 2010 av Charlo Lenke til kommentar
foorex Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Legg til omelett til nattmat. Enkel nattmat som tar 5 minutter. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Legg til omelett til nattmat. Enkel nattmat som tar 5 minutter. Enig, eller dette: http://sorforumet.com/viewtopic.php?f=43&t=57&sid=711ac7ffcc6e25b930f302be4672e7bb Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har vært på Ozzy Osbourne og ute på byen. Nå sovner jeg nesten over tastaturet. God natt folkens. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 nice 4u. Har selv lagt litt tekst på noen av youtube filmene mine. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sitte å sippe klokka halv 6 om morran over kvinnfolk er så forbanna kjedelig ! Skjer i resten av norge ? Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Heftig bilvask-video! Jeg er et kjedelig kvinnfolk som straks skal begynne med frokostlaging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå