Carisma'03 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 God natt folkens. Men hmmmm... skole og jobb imorgen - fra 08:40 til 23:30 - søvn? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Holder på å se en film, men er så trøtt at jeg bare må legge meg. Søvn er nok lurt Carisma. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Søvn er lurt ja. Så ja, god natt folkens. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sove kan man gjøre i graven Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Lang arb. dag da Carisma.. får jeg spørre hvilken type arbeide krever så mange timer Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 God kveld alle nattmennesker. Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 God kveld ja. Bør legge meg, skal opp 07:30 imorgen altså... Lang arb. dag da Carisma.. får jeg spørre hvilken type arbeide krever så mange timer Skole på morgenen/dagen, også kveldsvakt på Kiwi fra 15 til 23:30. Det er helt vanlig, åttetimers vakt + overtid pga. stenging av butikk... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Bra bra Marijha, på jobb og "jobber".. og meg deg ? Fysen på noe hele tiden, snart spist opp 400g med Minde sjokolade..sånn blå pose - drit gode Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 "jobbes" herdt her også.. Holder på med røykeslutt samtidig, men funker ikke så bra med nattevakt har jeg skjønt.. :/ Oi, det er jo et helt måltid! Så sparte du ingenting til meg..? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Joa.. jeg har litt igjen i posen, men du får komme hit å hente Røykeslutt ja.. hmm.. jeg hold opp i 10 dager også drakk jeg pils og begynnte røyke igjen. Men røyker aldri på jobb, så vet ikke hvor avhengig jeg er liksom...men jeg fortsetter jo så må være no. 10 dager gikk egentlig greit det også. Begynnte å tenke på akuratt når jeg har lyst på røyk og hvilke vaner som egentlig gjør at jeg røyker. Du vet sånn som -med kaffe - på busstoppet - foran PC'en - etter maten.. osv. Rart med det at man liksom binder opp røyken i andre vaner også blir det hver gang man gjør det så må man røyke også. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hehe, den er grei. Hmm.. Det er rart det der.. Så CSI før jobb, og i reklamepausen meldte røyksuget seg ufattelig. Kun pga vane.. Tror ikke jeg er helt motivert enda jeg da, får prøve å trappe ned litt i første omgang. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 jaja, skjer det noe morro? Lenke til kommentar
KristianM1 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Neiass... Venter på en episode av MASH 4077 på TV2 Z... Så erre natta. Var visst ikke helt motivert til å døgne inatt... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Best med clean-break Marjhia. Trappe ned er noe som IKKE funker. Men ja der kan du se, du er vandt til å røyke i pausen og nå betyr hver pause en røyk.. Med andre ord - så lenge du ser på TV så er det TV som styrer når du røyker..haha Jobbe du med btw+ Endret 2. september 2010 av Cri Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jammen, det er jo såå vanskelig! Har vært grumpy i hele dag, selv om jeg har smugrøkt.. Jobber på hotell, både som natte- og dagvakt. Du da? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jobber i psykiatrien. Nikotin tyggegummi da.. eller æsj fy, blir kvalm som f**, men får ikek lyst på røyk på en stund. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Okey. Haff nei, klarer ikke noe slike alternativer.. Ikke snus heller... Må nok takle det "the hard way".. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 så mye penger som går "opp i røyk" er jo en motivasjon i seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå