Christiαno Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 God natt folkens Hva holder nattfolket på med? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dette burde også gjelde for moderatorer. Så absolutt. Skal man se Twelve Monkeys eller Le scaphandre et le papillon i kveld da? Kanskje begge to? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 yay, går inn i min 41. time uten søvn! LAN for alle sovetimene! Første gang jeg har døgnet siden jeg "hardcore gamet" for noen år siden. Kjenner meg kraftig redusert, og klarer så vidt tenke klart. Nei, på tide å legge seg. Er det lurt å kjøre bil? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Eg såg nettopp American History X. Den kom seg lett inn på lista over filmar som får meg til å grine. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) yay, går inn i min 41. time uten søvn! LAN for alle sovetimene! Første gang jeg har døgnet siden jeg "hardcore gamet" for noen år siden. Kjenner meg kraftig redusert, og klarer så vidt tenke klart. Nei, på tide å legge seg. Er det lurt å kjøre bil? Å kjøre bil nå ja! Absolutt å anbefale Med tanke på at du sikkert har så mye koffein i deg fra alle energidrikker og/eller kaffe så vil reaksjonene dine kjøre på 240% høygir, med andre ord vil du være en bedre sjåfør enn alle andre sjåfører ute på veien. Men først må du klare å gå ut til bilen uten å sovne Fikk lyst til å spille litt dubstep skikkelig høyt, men vil ikke vekke huset Endret 28. august 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Eg såg nettopp American History X. Den kom seg lett inn på lista over filmar som får meg til å grine. Grine ? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Skal man se Twelve Monkeys eller Le scaphandre et le papillon i kveld da? Kanskje begge to? Le scaphandre et le papillon. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Eg såg nettopp American History X. Den kom seg lett inn på lista over filmar som får meg til å grine. Grine ? Gråte, om du trengjer det på bokmål. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Eg såg nettopp American History X. Den kom seg lett inn på lista over filmar som får meg til å grine. Grine ? Gråte, om du trengjer det på bokmål. Vet hva det betyr, men grine over den filmen. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Eg såg nettopp American History X. Den kom seg lett inn på lista over filmar som får meg til å grine. Grine ? Gråte, om du trengjer det på bokmål. Vet hva det betyr, men grine over den filmen. Folk kan vel grine over mye rart. Hvilken scene lurer jeg mer på God natt ! Sov godt! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Eg såg nettopp American History X. Den kom seg lett inn på lista over filmar som får meg til å grine. Grine ? Gråte, om du trengjer det på bokmål. Vet hva det betyr, men grine over den filmen. Ikkje nødvendigvis hylskrike, men eit par tårer. Det var ein sterk film. Folk kan vel grine over dei filmane dei vil? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) ja Endret 4. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ikkje nødvendigvis hylskrike, men eit par tårer. Det var ein sterk film. Folk kan vel grine over dei filmane dei vil? Selfølgelig skal du får lov til å grine til hvordan film du vil, men synes bare det var rart da iverfall ikke jeg finner noen av de senene der veldig grinbar. 1 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Folk griner over en død snegle. Så det forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 God natt som i god dag.. *Hilser * skal ikek i seng før sånn ca 09 tiden Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Alle poster utenom åpningstiden slettes fra denne tråden. Vi har andre tråder for dagaktive folk Mvh Jarmo Dette burde også gjelde for moderatorer. Hahahaha! Jau jau, sitter her og koser meg med ny mobil. Sony Ericsson W995 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nattevakt... igjen. Andre som jobber natt i Stavanger? ^^ Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nattevakt... igjen. Andre som jobber natt i Stavanger? ^^ Jobber du på bensinstasjon eller noe? Har jobba idag selv, fra 13 til 2130 - det var en laaang dag på Kiwi... Men nå sitter jeg her og nyter roen. Tester "Walkman" på den nye mobben nå, det er faktisk veldig bra lyd. Kommer nok til å selge iPoden min - tro det eller ei... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Nattevakt... igjen. Andre som jobber natt i Stavanger? ^^ Nattevakt - Oslo Jobbe me=? Endret 28. august 2010 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå