Locrin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nettop hatt "bli kjent kveld" med nye folk som har flyttet inn. Koselig. Liker dem bedre enn jeg trodde jeg ville Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kan dere hjelpe meg med noe? Prøver å huske navnet på en serie som gikk på nrk på nittitallet. Handla om ei negerkjerring som jobba som hushjelp hos en hvit advokat på 50 tallet eller noe i statene. Kan det være The Jeffersons? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jaja, ikke så mange timer til jobb nå, stikker vel 07:30 Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Way-oh! Da var det åpent her! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg føler hele Facebook stoppet opp da jeg skrev følgende til en villt fremmed person: Jaaa, stakkar deg. *kosepå* Ja, ja. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hey folks! Flere som har hatt en bra kveld? En kompis skaffa meg ny mobil veldig rimelig, valget falt til slutt på en Sony Ericsson W995. Ellers har jeg hengt med venner og venniner. Hva med dere? Noe liv noe sted? Jeg føler hele Facebook stoppet opp da jeg skrev følgende til en villt fremmed person: Jaaa, stakkar deg. *kosepå* Ja, ja. Hehe var nok ikke derfor. Fortvil ikke... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hipp hurra, kjenner at eg byrjar å bli forkjølt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kvelden har gått med til overtidsjobbing av typen DRITT. Klipping av videogreier for Bademiljø Ellers har jeg etter det nekta å ta kvelden på trass, nå skal jeg ligge her og surfe til øya blir pukk! Håper noen andre her har hatt det fetere? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noen som har erfaring med Sony Ericsson W995? Årets mobil 2009, har solgt i drøssevis. Ser meget bra ut, men kan ikke bruke den før imorra... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har masse erfaring. Hatt den i litt over ett år. Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Enklere om du spør. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har masse erfaring. Hatt den i litt over ett år. Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Enklere om du spør. Hehe vet ikke helt hva jeg skal spørre om heller menneh... Den gamle jeg hadde, som ligner veldig (C903) var litt 'treg' til tider - den reagerte alltid men brukte tid. Er denne litt sånn? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Enda viktigere, er du fornøyd med den? "Driftsikker"? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har samme sak. Er HELT avhengig av to ting på den. Skrittelleren (som har gått konstant i bakgrunnen i snart et år) og RealFootball 2008. Ellers er det en fin telefon med bra kamera. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har samme sak. Er HELT avhengig av to ting på den. Skrittelleren (som har gått konstant i bakgrunnen i snart et år) og RealFootball 2008. Ellers er det en fin telefon med bra kamera. Hvorfor er du avhengig av skritt-teller? Men joa, brukte det lenge på den gamle selv. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg bare liker det. Hehe ja. Ulempen i det siste er at jeg stadig har lagt fra meg mobilen diverse steder, så da har jo ikke skritt-telleren fått med seg alt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Elsker når jeg har gått mye to dager på rad og de to søylene ser ut som WTC. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hehe husker jeg nådde "Health Goal" en dag jeg jobba på Kiwi, og da var det 10.000 skritt bare på jobb. Var passelig "stolt" Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Natten blir slik: Film (just married), snus, pils og litt mat. Ska' gjøre godt ! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hehe husker jeg nådde "Health Goal" en dag jeg jobba på Kiwi, og da var det 10.000 skritt bare på jobb. Var passelig "stolt" Det skal tilsvare ca. 7 km. Det må ha vært hektisk på jobb da. Det er forresten sykepleiere som går mest på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå