Left Blank Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 r d kuelt post pa form nr man r fulll??? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Søtt Jeg har så og si gitt opp alt på jentefronten, de er så avanserte, burde ikke være mulig Du, vær alltid på utkikk. Du vet aldri når det magiske skjer. Stresser med saken Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vi, avanserte? Kan jeg aaldri tenke meg... ^^ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 nå blir jeg sett på som en iskald mannssjåvinist av mine venner, men hadde aldri sakt nei til en 3 kant med mindre jeg var i et fast forhold/eller mer. forelskelser kommer å går... Friction# du finner ei jente viss du viser initiativ! og slutt med alt mulig tull gutter ofte gjør Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg tar kvelden, ha en fin fin natt videre. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hihi, noen som vil skype? Da tenker jeg snakke. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Trekant høres ut som et klassisk tilfelle av "Jo flere kokker, jo mere søl" egentlig. God aften, forresten. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Dem likte rompa mi. Skype, kom igjen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 har ikke skype dessverre min erfaring når det kommer til sex er jo flere jo bedre Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har kun en erfaring med trekant selv, men den endte i tragedie. Det er såklart åpenlyst for meg nå, men jeg lærte på den harde måten at man aldri skal ha med kjæresten på trekant. Det endte i sjalusi, selv om jeg enda ikke skjønner helt hvorfor. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Så lag en da, alltid kos med natta kos. Jeg har kun en erfaring med trekant selv, men den endte i tragedie. Det er såklart åpenlyst for meg nå, men jeg lærte på den harde måten at man aldri skal ha med kjæresten på trekant. Det endte i sjalusi, selv om jeg enda ikke skjønner helt hvorfor. Du putta den sikkert for mye i den andre jenta. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg glemte å legge til at sjalusidramaet oppsto mellom den daværende kjæresten min og den andre jenta, hvor de kranglet over meg. Jeg sier ikke at jeg er særlig til fangst, men tydeligvis hadde begge jenter andre meninger om det punktet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg glemte å legge til at sjalusidramaet oppsto mellom den daværende kjæresten min og den andre jenta, hvor de kranglet over meg. Jeg sier ikke at jeg er særlig til fangst, men tydeligvis hadde begge jenter andre meninger om det punktet. men i han over sitt tilfelle så er han ikke kjæreste med noen av de Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bare kall meg, The Boss. Neida, prøv og kall meg Fillip vis du klarer og huske det. Er det ingen som har skype eller vil snakke med meg, jeg er snill og grei. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bare kall meg, The Boss. Neida, prøv og kall meg Fillip vis du klarer og huske det. Er det ingen som har skype eller vil snakke med meg, jeg er snill og grei. vel Fillip jeg liker litt biting RAWR Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 "Filip" skriver jo i signaturen sin at han ikke biter. Og nei Filip, jeg har ikke mikrofon tilgjengelig, så Skype er nok uaktuelt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 "Filip" skriver jo i signaturen sin at han ikke biter. Og nei Filip, jeg har ikke mikrofon tilgjengelig, så Skype er nok uaktuelt. derfor jeg er så skuffet Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hva snakker dere om? Jeg liker jo biting <3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hva snakker dere om? Jeg liker jo biting <3 Luring du, som oppdaterer singaturen Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du kan ikke være både søt og snill OG like biting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå