Diskutert Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Å se sin egen lærer flørte på tryneheftet er meget morsomt. Hva skjer, folkens? Endret 21. august 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har hatt kjempeflaks! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hører på musikk, tar meg en øl og bruker msn/Skype til tross for elendig nettverk. Snart så jeg gir opp gitt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 vært ute og tatt bilder, skulle ønske e kunne tatt glam bilder eller noe Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 vært ute og tatt bilder, skulle ønske e kunne tatt glam bilder eller noe av stjernene? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 vært ute og tatt bilder, skulle ønske e kunne tatt glam bilder eller noe av stjernene? nei av broer, byer osv. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hører på musikk og tar meg en øl. På tide å bevege seg over til vinen. The Voice er like monotont og kjedelig nå som for 5 timer siden. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke hadde følelser. Natta. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er ikke den eneste, Diskutert. Har ikke vært inne i denne tråden på en stund, legger meg før 12 i skoledagene. Inception var fantastisk, btw Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ååå, fikk ikke lov og overnatte med 2 jenter. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ååå, fikk ikke lov og overnatte med 2 jenter. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er en øl her også, etter en hard fylle-angst dag, med påfølgende senvakt.. Men det begynner å komme seg, var jo faktisk poker på Viasat 4 også! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Marjhia: Du skal kjøpe mat til vennene dine og jobbe nattevakt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 :!: Du er jo ikke over den seksuelle lavalder engang, om det er noen som bryr seg. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Høhø, ikke inatt heldigvis. Dessuten er mange av vennene mine like bakfulle som meg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tror ikke jeg hadde hatt sex med dem for og være ærlig, faktisk bare en jente jeg vil gjøre det med, Hanna. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Weez...Web nanny where are you!? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Søtt Jeg har så og si gitt opp alt på jentefronten, de er så avanserte, burde ikke være mulig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tror ikke jeg hadde hatt sex med dem for og være ærlig, faktisk bare en jente jeg vil gjøre det med, Hanna. så viss de to jentene plutselig hadde begynt å kline mens de kledde av seg rett ved siden av deg, sett bort på deg med et lekent blikk og så hadde du sakt NEI!!! ikke faen! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Weez...Web nanny where are you!? Håper ikke det er en der ute. Tror ikke jeg hadde hatt sex med dem for og være ærlig, faktisk bare en jente jeg vil gjøre det med, Hanna. så viss de to jentene plutselig hadde begynt å kline mens de kledde av seg rett ved siden av deg, sett bort på deg med et lekent blikk og så hadde du sakt NEI!!! ikke faen! Joa, kunne godt ha knulla en del jenter, men ser faktisk ikke vitsen med det. Jeg har respekt for jenter og det er bare en jente jeg er glad i på den måten! Søtt Jeg har så og si gitt opp alt på jentefronten, de er så avanserte, burde ikke være mulig Du, vær alltid på utkikk. Du vet aldri når det magiske skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå