Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 For oss keege som er lei av båt-is og vil ha yacht-is. En gruppe på facebook, derfor jeg lurer, natta. En liten gutt sitter på toget og holder en stor ballong i en snor. Alle vinduene er lukket, og ballongen, som er fylt med gass, svever rett opp uten å berøre taket. Når nå toget tar en kraftig venstresving, vil da ballongen helle til venstre eller til høyre, eller vil den beholde stillingen loddrett over hodet til den lille gutten? Lykke til, NATTA! Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Var det jeg kanskje mente, skal vel være stille etter 23 generelt. Det er det sikkert. Blir mest forvirret over ølsalget på butikker som har søndagsåpent jeg, får det for meg at det lørdag eller mandag når butikken er åpen.. Har husket på det før jeg kom til kassen heldigvis da. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Trur jeg må ta meg en kopp kaffe, for og klare de 2.5 siste timene på skiftet.. Er det noen som er våken enda ? Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg er våken, skal ta meg en kaffe og røyk før jeg lager frokost. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 God kveld alle sammen, noen som har noen planer for inatt? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Skal titte litt på bolig og jobbannonser, så sovner jeg vel etterhvert regner jeg med. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Sulten jeg, men for tidlig å spise enda da blir jeg jo sulten igjen før jeg sovner. Får vel spille litt Anno 1404 for å slutte å tenke på mat! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Slanker du deg eller? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kommet hjem etter å ha loket rundt i regnet i halvannen time Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvorfor gjør du det da? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Gjorde* Var hos en kamerat, så bestemte vi oss for å gå ut og etter halvannen time så dro jeg hjem Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 For de som er ekstremt lite å gjøre nå på natta: For you ! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hjemme igjen etter den kjipeste byturen på lenge. Huff. Noen som er våkne enda? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Whoa! Jeg elsker sammentreffet i at jeg hører på "Catch Without Arms"-albumet, og så poster hr. dredg her! Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jada, våken som få. Fire halvlitere var helt perfekt i dag, ikke for mye, ikke for lite. Ikke brisen, men føler meg kjempesosial. Skulle gjerne hatt en metalkonsert å gå på, sitter og hører på Entombed! Ellers gleder jeg meg til i morgen, pratetid med madammen. Er for tiden i et langdistanseforhold, fungerer kjempefint, har jo vært mye samme før, men hun måtte flytte. Pleier eller å snakke hver dag, men gleder meg fremdeles til hver gang, skikkelig lyspunkt i hverdagen. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Whoa! Jeg elsker sammentreffet i at jeg hører på "Catch Without Arms"-albumet, og så poster hr. dredg her! Woot! En Dredg fan? De er det sjelden man støter på. Jeg elsker "El Cielo" og "Catch Without Arms", helt geniale album! Hva synes du om "The Pariah, the Parrot, the Delusion" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Når er det Esso åpner? Jeg vil ha Smash! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tviler ppå dem åpner noe før 7 ihvertfal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå