Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

For oss keege som er lei av båt-is og vil ha yacht-is.

En gruppe på facebook, derfor jeg lurer, natta.

 

En liten gutt sitter på toget og holder en stor ballong i en snor. Alle vinduene er lukket, og ballongen, som er fylt med gass, svever rett opp uten å berøre taket. Når nå toget tar en kraftig venstresving, vil da ballongen helle til venstre eller til høyre, eller vil den beholde stillingen loddrett over hodet til den lille gutten?

 

Lykke til, NATTA! :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det jeg kanskje mente, skal vel være stille etter 23 generelt.

 

Det er det sikkert. Blir mest forvirret over ølsalget på butikker som har søndagsåpent jeg, får det for meg at det lørdag eller mandag når butikken er åpen.. :p Har husket på det før jeg kom til kassen heldigvis da.

Lenke til kommentar

Jada, våken som få. Fire halvlitere var helt perfekt i dag, ikke for mye, ikke for lite. Ikke brisen, men føler meg kjempesosial. Skulle gjerne hatt en metalkonsert å gå på, sitter og hører på Entombed!

 

Ellers gleder jeg meg til i morgen, pratetid med madammen. Er for tiden i et langdistanseforhold, fungerer kjempefint, har jo vært mye samme før, men hun måtte flytte. Pleier eller å snakke hver dag, men gleder meg fremdeles til hver gang, skikkelig lyspunkt i hverdagen.

Lenke til kommentar

Whoa! Jeg elsker sammentreffet i at jeg hører på "Catch Without Arms"-albumet, og så poster hr. dredg her!

 

Woot! En Dredg fan? De er det sjelden man støter på. Jeg elsker "El Cielo" og "Catch Without Arms", helt geniale album! Hva synes du om "The Pariah, the Parrot, the Delusion"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...