MKej Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er ganske chill med nattskift egentlig. Men litt kjipt å hoppe i seng om morgenen når det er blå himmel og sol ute. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ja, det er minuset. Men jeg jobber vanligvis ikke fast natt, så da må jeg snu døgnet bare for en eller to netter. Det som er mest kjedelig er egentlig fulle kompiser som skal være "greie" og holde meg med selskap etter 3 om natta om helgene. Som regel det jeg trenger minst da, å passe på at kebaben eller burgeren faktisk havner i munnen deres, og ikke alle andre steder.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvor lager du kebab? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Eller, hvor jobber du? Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ikke jeg som lager kebaben nei, den kjøper de på vei hit. Jeg jobber på hotell. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Oja, tenkte at du jobbet på en sjappe i oslo. Drømmen om og komme til deg og holde deg med selskap er vel knust. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Haha, er nok et stykke fra Oslo ja, så dessverre. ^^ Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ble faktisk lei meg, kanskje jeg er liten, men jeg er hyggelig. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Naaw. Det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Hihi, alltid kos med en liten tass som meg. Edit: Teite skrivefeil. Endret 20. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Høhø.. Liten tass? Liker du lange turer i skogen, samt å bli klødd bak øret? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Drit jeg meg ut når jeg skrev tass? Ja jeg liker og bli klødd bak øret, noe mer? Endret 20. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Passer bra at det er kantslått rett utafor vinduet når jeg prøver å sove. Ellers da, ingen andre som er plaget av traktorer med slåmaskin. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Passer bra at det er kantslått rett utafor vinduet når jeg prøver å sove. Ellers da, ingen andre som er plaget av traktorer med slåmaskin. Ludvig frå Flåklypa ble kjørt over av en slik slåmaskin eller kantklipper vis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Haha, neida. Følte bare for å være spydig. Kantslått midt på natta, er det i det hele tatt lov? Er jo ikke lov å slå plen på søndager? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hehe, tror jeg? Tror jeg tar kvelden, god natt godt folk!*Med solan stemme og god innlevelse* Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 En siste ting, hva betyr keege. Er litt usikker. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) En siste ting, hva betyr keege. Er litt usikker. Keeg er et ord som blant annet vestkantklyser bruker som betyr "det motsatte av Geek" som er kult eller noe.. eller var det noe med klesstil ? Endret 20. august 2010 av MKej Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Haha, neida. Følte bare for å være spydig. Kantslått midt på natta, er det i det hele tatt lov? Er jo ikke lov å slå plen på søndager? Ulovlig etter norsk lov å klippe gresset på søndager og eter 23.00 andre dager. kanskje det er litt før på lørdager.. usikker.. Men det gjelder vel mye annet maskineri også. Det er veldig mye som er ulovlig på søndager, vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå