Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nattposter fordi jobber nattevakter som regel :) Stille og rolig med pasientene så da blir det litt internett.

var ei sin surfet facebook på nattevakt, lite viste hun at en av passientene døde samme natten...

Var en sak om det for tja, et års tid siden :)

Lenke til kommentar

Hørte nettop på låten til 'Thorbjørn og Helfner ft. Thea'. De folka fra paradise og en blogger. Den var ikke så ille som jeg trodde faktisk.

Ellers irriterer det meg at SC2 beta phase 2 er over, og at jeg må vente en hel uke før den fulle versjonen er ute.

Jo, også ser jeg på prison break med svensk jord under leppa. Typisk sommerferie-kveld.

Finnes ikke trøtt heller. Kule greier.

Akkurat når fikk jeg lyst til og sje goodfellas, shawshank redemtion eller book of eli en gang til. Har ingen anelse hvorfor, men fikk bare veldig lyst :D

Lenke til kommentar

Nattposter fordi jobber nattevakter som regel :) Stille og rolig med pasientene så da blir det litt internett.

var ei sin surfet facebook på nattevakt, lite viste hun at en av passientene døde samme natten...

Var en sak om det for tja, et års tid siden :)

Passer godt på mine og sitter ikke klistret :) At mennesker dør på sykehus er vanlig, men pga facebook er forferdelig.

Lenke til kommentar

Noen av dere med flere pcer som av å til glemmer hvilken pc dere sitter på ? :)

Har hendt jeg har sitti med laptopen foran den stasjonære (gjerne fordi jeg holder på å innstallere noe viktig eller noe slik at den stasjonære ikke kan brukes) og prøvd å bruke tastaturet eller musa som tilhører den stasjonære for å navigere på lappisen.

Sånn utenom det så har jeg rimelig god kontroll på hva som ligger hvor, så jeg glemmer ikke hvor ting er hvis det var det du mente.

Lenke til kommentar

Ikke sant... har aldri vært noe skoleflink og tok opp dette i voksen alder, var ikke så vanskelig å få six-pack'en (norsk-eng-hist-nat-mat-samf-) i boks, men å ha 6'er i alle er litt værre..klarte 2 av 6..så om jeg finner på å studere medisin så må jeg vel tilbake å forbedre de siste 4 + tillegsfag :/

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...