Ajaco Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ahh. Skal en tur til billingstad jeg, tror jeg. Om været er bra. Tenker å bare sove på plenen der, istedet for i senga. Heh. Fiber er fint det. Går ikke akuratt fort her nå dog.. 600 kb/s. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Måtte skaffe meg nytt yrke jeg fordi jeg ikke får sove om nettene. Snart 10 år nå som lykkelig natterangler. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 ^nattevakter/nattejobbing er bra. ingen eller få mennesker å forholde seg til, man sover til fornuftige tider av døgnet(...), godt betalt, samt en døgnrytme tilpasset nattliv/helgeliv/festing. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nattposter fordi jobber nattevakter som regel Stille og rolig med pasientene så da blir det litt internett. var ei sin surfet facebook på nattevakt, lite viste hun at en av passientene døde samme natten... Var en sak om det for tja, et års tid siden Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hørte nettop på låten til 'Thorbjørn og Helfner ft. Thea'. De folka fra paradise og en blogger. Den var ikke så ille som jeg trodde faktisk. Ellers irriterer det meg at SC2 beta phase 2 er over, og at jeg må vente en hel uke før den fulle versjonen er ute. Jo, også ser jeg på prison break med svensk jord under leppa. Typisk sommerferie-kveld. Finnes ikke trøtt heller. Kule greier. Akkurat når fikk jeg lyst til og sje goodfellas, shawshank redemtion eller book of eli en gang til. Har ingen anelse hvorfor, men fikk bare veldig lyst Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Another night another boner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Bare 35 minutter til action på Canal+ og TV1000 om du trenger å gjøre noe med den boneren. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nattposter fordi jobber nattevakter som regel Stille og rolig med pasientene så da blir det litt internett. var ei sin surfet facebook på nattevakt, lite viste hun at en av passientene døde samme natten... Var en sak om det for tja, et års tid siden Passer godt på mine og sitter ikke klistret At mennesker dør på sykehus er vanlig, men pga facebook er forferdelig. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen av dere med flere pcer som av å til glemmer hvilken pc dere sitter på ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Noen av dere med flere pcer som av å til glemmer hvilken pc dere sitter på ? Har hendt jeg har sitti med laptopen foran den stasjonære (gjerne fordi jeg holder på å innstallere noe viktig eller noe slik at den stasjonære ikke kan brukes) og prøvd å bruke tastaturet eller musa som tilhører den stasjonære for å navigere på lappisen.Sånn utenom det så har jeg rimelig god kontroll på hva som ligger hvor, så jeg glemmer ikke hvor ting er hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 hehe okey, noe av det samme selv , bruker musa til stasjonære mens jeg gjør/ser noe på laptopen. Hender seg jeg blander sammen de to stasjonære med winXP filer som forsvinner og diverse andre gåter , men løser seg som regel ved å bytte pc Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Er du doktor? Nærmere pasientene enn det... studerer til sykepleier og jobber ved siden. Men medisin er interessant og jeg synes nok anatomi, fysiologi, patalogi og sånt er mest interessant...så kasnkej forsøke komme inn på medisin etterpå. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Og studere innenfor medisin er ikke feil. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Joa...en her helt retard på tall og sånn. Så den 6'ern i matte og fysikk og sånt henger litt høyt. Trengs jo for å komme inn og sikkert for å forstå en del av det som er pensum. Du er med.stud? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan vi innføre forbud mot å poste i denne tråden mellom 12 på dagen, og midnatt? Det er tross alt en nattposter-tråd Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 12 til klokken 06 eller til klokken 07 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Joa...en her helt retard på tall og sånn. Så den 6'ern i matte og fysikk og sånt henger litt høyt. Trengs jo for å komme inn og sikkert for å forstå en del av det som er pensum. Du er med.stud? Nei er ikke det, må vel ha skikkelige karakterer da Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Ikke sant... har aldri vært noe skoleflink og tok opp dette i voksen alder, var ikke så vanskelig å få six-pack'en (norsk-eng-hist-nat-mat-samf-) i boks, men å ha 6'er i alle er litt værre..klarte 2 av 6..så om jeg finner på å studere medisin så må jeg vel tilbake å forbedre de siste 4 + tillegsfag :/ Endret 20. juli 2010 av Cri Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan vi innføre forbud mot å poste i denne tråden mellom 12 på dagen, og midnatt? Det er tross alt en nattposter-tråd ja, burdte det. Off limits! Closed during the day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå