Cognomen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg leste førsteposten og lo litt. Utrolig hvilke ting folk spør om hjelp på her Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men hey, har lurt på en ting, hvorfor kaller du deg Djevelen!? Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 God kveld alle nattdyr. Alt vel der ute? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 God kveld DJ Hva synes folk om denne tråden? Sexy. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 er nok en del fap til den ja Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er jeg den eneste som ser på stand up-maratonet? Artig nattunderholdning. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men hey, har lurt på en ting, hvorfor kaller du deg Djevelen!? Det kan jeg fortelle deg Det begynte for lenge siden da jeg var veldig liten, og spilte Age Of Empires II. Var veldig opptatt av djevelen på den tiden, og fant plutselig ut at det startet med Dj, og da var jo Dj_Evelen kult. Siden har jeg brukt nicket, somregel heter jeg bare Evelen nå, altså uten DJ, men har ikke byttet på dette forumet enda, ikke at jeg ser noen grunn til å gjøre det Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Noen andre enn meg som koser seg på 4chan.org? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ikke atm, men blir vel til det om jeg går tom for andre ting å gjøre Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Post-it? Endret 18. august 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men hey, har lurt på en ting, hvorfor kaller du deg Djevelen!? Det kan jeg fortelle deg Det begynte for lenge siden da jeg var veldig liten, og spilte Age Of Empires II. Var veldig opptatt av djevelen på den tiden, og fant plutselig ut at det startet med Dj, og da var jo Dj_Evelen kult. Siden har jeg brukt nicket, somregel heter jeg bare Evelen nå, altså uten DJ, men har ikke byttet på dette forumet enda, ikke at jeg ser noen grunn til å gjøre det Ok. Hva med djevelen? Var du satanist? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Forresten var jo denne litt artig - "hvordan skal jeg oppføre meg" liksom. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Forresten var jo denne litt artig - "hvordan skal jeg oppføre meg" liksom. Dakar, sikkert livredd! Skjønner ham godt, men kanskje litt i siste liten? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Forresten var jo denne litt artig - "hvordan skal jeg oppføre meg" liksom. Dakar, sikkert livredd! Skjønner ham godt, men kanskje litt i siste liten? Ja skjønner. Jeg var også ganske usikker i førsteklasse på VGS, kom fra en liten privatskole på 180 elever - til VGS med 1000 elever. ...heldigvis er jeg veldig selvsikker nå da. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://live.vgtv.no/?eventId=18 Gogo! Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Shait, det var stor overgang ja. Bra du kom bra ut av det! Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Shait, det var stor overgang ja. Bra du kom bra ut av det! Jada jeg klarte meg bra og fikk noen gode venner på VGS også. Men (gjesp!) natta. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men hey, har lurt på en ting, hvorfor kaller du deg Djevelen!? Det kan jeg fortelle deg Det begynte for lenge siden da jeg var veldig liten, og spilte Age Of Empires II. Var veldig opptatt av djevelen på den tiden, og fant plutselig ut at det startet med Dj, og da var jo Dj_Evelen kult. Siden har jeg brukt nicket, somregel heter jeg bare Evelen nå, altså uten DJ, men har ikke byttet på dette forumet enda, ikke at jeg ser noen grunn til å gjøre det Ok. Hva med djevelen? Var du satanist? Var nok ikke det, syns bare satanisme var litt spennende.Har aldri vert serlig religiøs på noen av sidene, nå er jeg 100% urelligiøs, er vel Ateist dem kaller det.. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Den er god. Menneh... ZzzzzzZzzZzzZZZZzzZzZzZZZzzzZZzzzzzzz..... Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sov godt, sov litt for meg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå