Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det jeg mener med flere grønne er at du får flere kommentarer fra andre i et svar. Hvis jeg forsto deg riktig så bør du prøve å trykke på "multisitat" på alle postene du har tenkt å svare på og så trykker du på "svar" under det nederste innlegget i tråden. Altså rett over hurtigsvarboksen. Random klikk, kanskje det gikk? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja Dj_Evelen, men fra forskjellige personer. Jeg pleier klikke "svar" på et inlegg, skrive svare mitt, men IKKE klikke "Svar nå", men i stedenfor kopiere alt i post feltet, klikke meg tilbake i nettleseren og klikke svar på neste post jeg vil quote, deretter limer jeg inn det jeg allerede har koppiert på toppen all teksten i postfeltet og skriver svar til quote2 nederst. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Min båt er lastet med fisefine franske fruer. Den der bruker du sikkert hver gang! *hoppe frem til siste side* Edit: Dj_Evelen @ Er det ikke den jobben multisitat skal fjerne? Jeg gjør det på samme måte selv, da det skjer så sjeldent at jeg ikke har lært meg multisitat enda.. Endret 17. august 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Haha du likte linken ja? L4r5: Hva synes du om "drittunge"-smilyen min? Test Sa jeg link? Mente smiley selvsagt Mer test Men hvordan får du bilde i smiley? Super test Og Taaa-Daaa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvem er flink forumbruker? DU er flink forumbruker. *klø bak øret* Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvem er flink forumbruker? DU er flink forumbruker. *klø bak øret* *Hjelpe deg med og klø* Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Da var episode 5 på sesong 4 av Dexter ferdig, og jeg legger meg. Kjapt spørsmål først: Noen som vet hvorfor Miro krasjer HVER gang en video tar slutt eller jeg klikker på stopp? Windows 7 64bit. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) *snip* Den store test-tråden. Test og lær av/til andre uten å starte nytt emne! Flink var du. kjeks? Flux1 @ Nei. Google? Edit: http://getsatisfaction.com/participatoryculturefoundation/topics/miro_crashes_upon_exit_in_vista_and_or_xp Endret 17. august 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvem er flink forumbruker? DU er flink forumbruker. *klø bak øret* *Hjelpe deg med og klø* Når du blir skikkelig pro så kan du gjøre sånn at en hel side av forumet blir umulig å lese uten forstørrelsesglass. Men den koden skal jeg ikke gi deg. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Når du blir skikkelig pro så kan du gjøre sånn at en hel side av forumet blir umulig å lese uten forstørrelsesglass. Men den koden skal jeg ikke gi deg. All hail the grate king of tha' forum! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 *snip* Den store test-tråden. Test og lær av/til andre uten å starte nytt emne! Flink var du. kjeks? Flux1 @ Nei. Google? Edit: http://getsatisfacti...vista_and_or_xp Ikke det jeg lette etter, men takk likevel Da natter jeg, må nesten være våken på skolen imorra Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Flink var du. kjeks? Ja takk til kjeks. Når du blir skikkelig pro så kan du gjøre sånn at en hel side av forumet blir umulig å lese uten forstørrelsesglass. Men den koden skal jeg ikke gi deg. Wææw! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 All hail the grate king of tha' forum! Her har du et screenshot som viser hvordan det blir:https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=362882 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Omg, jeg får det bare ikke til noen ganger, men den var komplisert så det er unnskyldningen min. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 ^1Mar1o: Whanty t oplaw mw2? Fikk den på på steam, noen som kan tyde dette språket? God morgen alle sammen! God morgen ja :!: Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Min båt er lastet med fisefine franske fruer. Edit: Dj_Evelen @ Er det ikke den jobben multisitat skal fjerne? Jeg gjør det på samme måte selv, da det skjer så sjeldent at jeg ikke har lært meg multisitat enda.. Multisitat funker ikke for meg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Min båt er lastet med fisefine franske fruer. Edit: Dj_Evelen @ Er det ikke den jobben multisitat skal fjerne? Jeg gjør det på samme måte selv, da det skjer så sjeldent at jeg ikke har lært meg multisitat enda.. Multisitat funker ikke for meg. Multisitat funker bare ikke Lenke til kommentar
nnys Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 JÆJÆJÆ! Så var det skolestart i morgen, da! Her ligger jeg og ikke får sove. Great! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skal vi pulle en all-nighter muligens? Jobben starter på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå