2ball_ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 haha! husker første gang jeg så moren min full "Mamma er litt pusset, venne.. Men det bryr ikke du deg om, sant?" Off så flaut Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 + kims digg salsa extra hot dip her Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har enda til gode å sjå mor mi full, og det er nok like greitt. Ho er gal nok utan alkohol. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Akkurat kommet hjem fra byen, først vorspiel hos meg med 4 menn og ei jente, og så en liten tur på byen. Tror nesten det er på tide å legge seg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Haha, jeg ler, Svelemoe. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har enda til gode å sjå mor mi full, og det er nok like greitt. Ho er gal nok utan alkohol. Skriver meg opp der. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Gode gud, Ownagepranks er sinnsykt morsomt http://www.youtube.com/watch?v=P_qKRvEAZj4&feature=channel Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Seriøst, ho er steike gal. Det var isparty (er sjeldan det er boks-is her i huset, så alle kom og tok.), ho sa: "Ja du og du, litt av ein PEN IS!" Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Seriøst, ho er steike gal. Det var isparty (er sjeldan det er boks-is her i huset, så alle kom og tok.), ho sa: "Ja du og du, litt av ein PEN IS!" Hahaha, hadde ikke skadet om min mor hadde litt humor. Hun er deadly serious hele tiden, kanskje fordi hun er politi Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Min mor ser inn i kvinners vagina og ber de presse. Not cool. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Min mor ser inn i kvinners vagina og ber de presse. Not cool. Ikke si sånn når jeg sitter å spiser nattmat. Not cool endeed Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Min mor ser inn i kvinners vagina og ber de presse. Not cool. Ikke si sånn når jeg sitter å spiser nattmat. Not cool endeed Det er jo heilt naturlig . Berre eg som aldri mistar matlysta, uansett? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Gode gud, Ownagepranks er sinnsykt morsomt http://www.youtube.com/watch?v=P_qKRvEAZj4&feature=channel BWHAHAAHAHAHA Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Min mor ser inn i kvinners vagina og ber de presse. Not cool. Ikke si sånn når jeg sitter å spiser nattmat. Not cool endeed Det er jo heilt naturlig . Berre eg som aldri mistar matlysta, uansett? Skal en del til før jeg mister matlysten, har hørt mye ting når jeg har spist. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Skal nok litt til før jeg mister matlysten også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nettopp kommet hjem fra nach. Sitter og spiser polarbrød med nugatti og drikker melk. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Miste matlysten av ord? Aldri skjedd. Det eneste som kan få meg til å miste matlysten er når jeg finner/får noe ekkelt i maten min. Men dette er det nærmeste noen har komt med bare ord: NB! Kan virke meget støtende. Ikke anbefalt for barn osv. Edit: Skulle jeg kanskje fjerne den helt og heller gi folk søkeordene? Endret 14. august 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Men dette er det nærmeste noen har komt med bare ord: NB! Kan virke meget støtende. Ikke anbefalt for barn osv. Haha, for en fyr. Ganske skrudd imagination on that fella. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det er jo en veldig kjent vits, da. Men den groveste versjonen jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå