Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen!

 

Vi har registrert at flere brukere er missfornøyde med tidspunktene tråden åpnes og stenges. Slike spesifike regler for tråden her, er det naturlig at dere brukere er med å utforme, selvom det er veileder og moderators jobb å håndheve disse. Ønsker derfor debatt rundt dette i kveld, så innføres de tider flertallet ønsker fra og med i morgen.

 

Samtidig foreslår jeg at vi fremfor å slette poster som bryter med tids-regelen i fremtiden flytter disse til Forumkaféen, da vi ikke ønsker tap av verdifulle innlegg. Enige?

 

Kommer det ingen forslag/kommentarer, vil dagens regler stå.

 

Skulle det bli nye protester i fremtiden, vil vi vurdere å åpne for ny debatt.

 

smile.gif

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Vi har registrert at flere brukere er missfornøyde med tidspunktene tråden åpnes og stenges. Slike spesifike regler for tråden her, er det naturlig at dere brukere er med å utforme, selvom det er veileder og moderators jobb å håndheve disse. Ønsker derfor debatt rundt dette i kveld, så innføres de tider flertallet ønsker fra og med i morgen.

 

Samtidig foreslår jeg at vi fremfor å slette poster som bryter med tids-regelen i fremtiden flytter disse til Forumkaféen, da vi ikke ønsker tap av verdifulle innlegg. Enige?

 

Kommer det ingen forslag/kommentarer, vil dagens regler stå.

 

Skulle det bli nye protester i fremtiden, vil vi vurdere å åpne for ny debatt.

 

smile.gif

 

 

Jeg mener vi bare skal la tråden være åpen til klokka 06:00.

 

Å flytte innlegg til Forumkaféen vil jo bare lage rot der.

Endret av Mr. A
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har akkurat begynt på AC2, so far so good.

 

 

Har akkurat fått ninjasuiten min :ph34r:

 

 

 

Husker jeg irriterte meg spesielt over et utkikstårn,(tror det var det) der jeg ikke fant noen måte å komme meg opp, antar en måtte ha det flyet for å komme dit, tror ikke jeg fant noen måte å komme opp ihvertfall.

Endret av arjato
Lenke til kommentar

Det må da være "plass" til denne tråden i tillegg til tråder som f.eks. DNFK.

Innbiller meg denne tråden vil tiltrekke seg mer av f.eks. nattevakter o.l. og det vil være lettere å få innpass her enn i en av de andre trådene hvor folk allerede er "sammensveiset" nettopp av den grunn av at de som samles her har noe til felles.

Min konklusjon: La tråden leve.

Om det er mulig så kan det legges inn et script som stenger og åpner den for posting til spesifikke tidspunkt. 0.00 og 6.00 er gode tidspunkt IMO.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det må da være "plass" til denne tråden i tillegg til tråder som f.eks. DNFK.

Innbiller meg denne tråden vil tiltrekke seg mer av f.eks. nattevakter o.l. og det vil være lettere å få innpass her enn i en av de andre trådene hvor folk allerede er "sammensveiset" nettopp av den grunn av at de som samles her har noe til felles.

Min konklusjon: La tråden leve.

Om det er mulig så kan det legges inn et script som stenger og åpner den for posting til spesifikke tidspunkt. 0.00 og 6.00 er gode tidspunkt IMO.

 

Støtter denne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...