The Doctor Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Bømlo? Hordalands bibelbelte. Min bror hater stedet, aner ikke hvorfor er bare noe med stedet som gjør han veldig depressiv Bibelbelte? Aldri hørt noe sånt snakk... Må nesten spørre min bror Er bare han med sine merkelige updates på facebook Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Får da håpe det er andre spill en Cs du skal spille... jaja Men det er en av tingene jeg savner mest. Akkurat nå sitter jeg og spiser sjokoladen jeg hadde tenkt å gi til kjæresten min før jeg gjorde det slutt. Ellers da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jaja.. Mange rare folk her på Bømlo også Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jaja.. Mange rare folk her på Bømlo også Noen formeninger om Fitjar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jaja.. Mange rare folk her på Bømlo også Noen formeninger om Fitjar? Ehhehe... *kremt* Neeii... Neida... har ikke så mye å si om de.. kjenner ingen der.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jaja.. Mange rare folk her på Bømlo også Noen formeninger om Fitjar? Ehhehe... *kremt* Neeii... Neida... har ikke så mye å si om de.. kjenner ingen der.. var et radioprogram som hadde ganske mye om akkurat det stedet, gikk på p3 i sin tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er ikke store plassen da.. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Får da håpe det er andre spill en Cs du skal spille... jaja Men det er en av tingene jeg savner mest. Akkurat nå sitter jeg og spiser sjokoladen jeg hadde tenkt å gi til kjæresten min før jeg gjorde det slutt. Ellers da? Tror hun trenger den sjokoladen, egentlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er ikke store plassen da.. tror det har mest med navnet og gjøre, skal vist passe ganske bra også Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Det er det ikke.. Knappe 3.000 som bor her, spredt rundt omkring. Edit: tenker du kvinnelig kjønnsorgan eller er jeg helt på viddene? er mange som spør meg om det er mye slikt her faktisk Endret 12. august 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Akkurat nå sitter jeg og spiser sjokoladen jeg hadde tenkt å gi til kjæresten min før jeg gjorde det slutt. Slem du er Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Får da håpe det er andre spill en Cs du skal spille... jaja Men det er en av tingene jeg savner mest. Akkurat nå sitter jeg og spiser sjokoladen jeg hadde tenkt å gi til kjæresten min før jeg gjorde det slutt. Ellers da? Tror hun trenger den sjokoladen, egentlig. negativ spiral det der, så ikke gi exen forslag til hvordan hun kan trøste seg selv.jente opplever brudd, begynner å trøste spise, legger på seg å spiser enda mer......... Det er det ikke.. Knappe 3.000 som bor her, spredt rundt omkring. Edit: tenker du kvinnelig kjønnsorgan eller er jeg helt på viddene? er mange som spør meg om det er mye slikt her faktisk tenkte mest på beskrivelsen av fitte, store åpne enger i nærheten av sjø/fuktig område. husker ikke helt åssen de beskrev det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nå kom jeg på en ting .... Fitjar er et banneord her på Bømlo Seriøst, det er folk som sier det når de er sinte. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Akkurat nå sitter jeg og spiser sjokoladen jeg hadde tenkt å gi til kjæresten min før jeg gjorde det slutt. Slem du er Det var det jeg også, tenkte Den var god også. Men det er en stund siden og sjokoladen hadde jeg glemt. (skal jeg gi en hjerteformet ekse og si: "Jeg vil slå opp"?) In other news: Jeg har liten kjennskap til både åmlo og fitjar. Vet de har automasjon VG2 på Bømlo. Burde jeg google? Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Eneste kjennskapen jeg har til Bømlo, er at sjefen min kommer fra området et sted.. Holder i massevis for meg. Tips til musikk anyone? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Rommet mitt er fullt at insekter Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 tips til musikk: http://www.youtube.com/watch?v=BJL8GjLCGxU Eller masse musikk? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 I morges ble jeg vekt av en fugl som fløy inn gjennom vinduet mitt. Han ville ikke ut, pluss han dreit overalt. FML. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kill'em Noen som har testa Battlefield Bad Company 2 ? Fikk plutselig lyst på det kjenner jeg. Virker som et bra spill. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) For musikk sjekk signaturen min. @MR. A: Jeg digger bc2, men jeg gleder meg mer til bf3 kommer. Endret 12. august 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå