Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Begynner på VG1 Resturant og Matfag, var å kjøpe full outfit her om dagen, så ganske så tøff ut om jeg tør si det selv. Pics or it didnt happen 1 Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Begynner på VG1 Resturant og Matfag, var å kjøpe full outfit her om dagen, så ganske så tøff ut om jeg tør si det selv. Pics or it didnt happen Haha:) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 I tilleg tror de at de er kulere enn oss som skal begynne i 10. Yeah right.. Betre grunn til å banke/skremme livskiten ut av dei då Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 I tilleg tror de at de er kulere enn oss som skal begynne i 10. Yeah right.. Betre grunn til å banke/skremme livskiten ut av dei då Blir så jævla styr om vi skal gjøre det... Lærerne liker ikke sånt vettu Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Hadde du giddet å sande den på melding her til meg og? Hadde vært fint å hatt flere lister Selvsagt Kan legge den ut i tråden her. Så kan du finen den her i tilfelle jeg glemmer å sende den. ----- Da jeg begynte i 8. respekterte jeg de som fortjente det. Var en 10. klassing drittsekk var han drittsekk. samme gjalt for alle. Blir for dumt å "gi respekt" til noen bare fordi de er eldre. Men man skal jo selvsagt oppføre seg som normale folk. På ungdom skolen er det om å gjøre å være mest voksen. Ikke kulest. Sånn hadde vi det. Edit: Banke de? Håper dere kødder. Makan til lavmål Endret 11. august 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Etter en harddisk fail i vinter hvor jeg mistet 2300 perfekt sorterte album, har jeg nå begynt på nytt med å rippe inn og sortere hele samlingen igjen i iTunes. Trenger mange netter for å gjøre dette, men skal lage backuper underveis denne gangen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Begynner på VG1 Resturant og Matfag, var å kjøpe full outfit her om dagen, så ganske så tøff ut om jeg tør si det selv. Buksene er behagelige, men skoene er noe dritt Slenger med et finfint bilde av meg fra VG1. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Etter en harddisk fail i vinter hvor jeg mistet 2300 perfekt sorterte album, har jeg nå begynt på nytt med å rippe inn og sortere hele samlingen igjen i iTunes. Trenger mange netter for å gjøre dette, men skal lage backuper underveis denne gangen. Ha ha, lurt å lage backup ja. Endret 11. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Dragon NaturallySpeaking kicks ass. Trist at det ikke finnes på norsk da Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Julenissen kommer, til by'n <3 Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skal vi ta en lek? Hva som helst? Prate om været? Her er det vind, og jeg må straks ut å ta nattrunde.. Mitt skip er lastet med..? Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Mitt skip er lastet med en stor dose søvnproblemer Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Snart skolestart igjen, må vel tenke på å få inn døgnrytmen, straks på tide å ta en napp for å få sove. Sounds like i have a plan. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Prøvde å sove, men failet hardt. Har en konstant følelse at jeg skal kaste opp hvis jeg ikke tenker på noe annet eller gjør noe annet. Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mitt skip er lastet med en stor dose søvnproblemer Mitt skip er lastet med jobb, og trøtthet.. Men jeg får i det minste betalt for å sitte våken midt på natta! Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Japp. Bortsett fra litt paranoia og mørkredd ved lite søvn på dagen.. Men nå begynner det snart å lysne. ^^ Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 291 album lagt inn i iTunes, nesten 1200 kroner brukt på nye album, ja da sier vi natta! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dumme med å bruke lukket headset er at når man tar det av hører man plutselig alle de jævela innsektene på rommet ditt og det frister ikke like mye å sove der lenger -.- Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dumme med å bruke lukket headset er at når man tar det av hører man plutselig alle de jævela innsektene på rommet ditt og det frister ikke like mye å sove der lenger -.- Innsekter sier du? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024083 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå