Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sløver. Skole om under en uke Og jeg som liksom skulle legge meg kl 22 og stå opp kl 8 slik at jeg var klar... huff.. Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jaja, noe må vi vel prate om i nattpost tråden også? Skal stå opp 7 i morgen... Hehe... Det blir kanskje vanskelig Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som har en trist/"emo" spilleliste på spotify? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sløver. Skole om under en uke Og jeg som liksom skulle legge meg kl 22 og stå opp kl 8 slik at jeg var klar... huff.. Hørte på noen jenter som skal begynne i 8.klasse på mandag, som var helt sjokkert over at ei jente hadde sendt dem en melding kvart over ti på kvelden. Da lå jo man og sov, liksom! Var egentlig litt søtt Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg spiste ved en feiltagelse masse druesukker i stad. Så nå er hjernen i høygir, men kroppen ønsker bare å sløve. Forferdelig irriterende Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Noen som har en trist/"emo" spilleliste på spotify? Desverre. Har mange lister fra folk, har ikke hørt gjennom halvparten engang, men ingen har en sånn liste så langt som jeg er kommet. Endret 11. august 2010 av marscookie Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg spiste ved en feiltagelse masse druesukker i stad. Så nå er hjernen i høygir, men kroppen ønsker bare å sløve. Forferdelig irriterende Vil gjerne sove selv, men er så kvalm at jeg ikke klarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Sløver. Skole om under en uke Og jeg som liksom skulle legge meg kl 22 og stå opp kl 8 slik at jeg var klar... huff.. Hørte på noen jenter som skal begynne i 8.klasse på mandag, som var helt sjokkert over at ei jente hadde sendt dem en melding kvart over ti på kvelden. Da lå jo man og sov, liksom! Var egentlig litt søtt :!: Tviler på jeg kommer til å legge meg kl ti uansett.. Blir nok kl 11 - 12 som vanlig Endret 11. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som har en trist/"emo" spilleliste på spotify? Kan lage en slik liste rimelig enkelt.. Evt. kan man ha en åpen liste så kan alle bidra på en. Har ikke spotify på denne PC-en desverre.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sløver. Skole om under en uke Og jeg som liksom skulle legge meg kl 22 og stå opp kl 8 slik at jeg var klar... huff.. Hørte på noen jenter som skal begynne i 8.klasse på mandag, som var helt sjokkert over at ei jente hadde sendt dem en melding kvart over ti på kvelden. Da lå jo man og sov, liksom! Var egentlig litt søtt It's sweet when they are young and innocent. Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skal vi ta en lek? Hva som helst? Prate om været? Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som har en trist/"emo" spilleliste på spotify? Kan lage en slik liste rimelig enkelt.. Evt. kan man ha en åpen liste så kan alle bidra på en. Har ikke spotify på denne PC-en desverre.. Hadde du giddet å sande den på melding her til meg og? Hadde vært fint å hatt flere lister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Dette skoleåret kommer til å bli et helvete.. De som skal begynne i 9. og 8. er noen seriøst sjuke og rare folk I tilleg tror de at de er kulere enn oss som skal begynne i 10. Reah right.. Og nå er det høst(eller snart..) , etterfulgt av vinter og da slår varmeovnene seg på.. da blir vi kokt i klasserommet.. Yey... Edit: Rar dobbelpost.. Endret 11. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Dette skoleåret kommer til å bli et helvete.. De som skal begynne i 9. og 8. er noen seriøst sjuke og rare folk I tilleg tror de at de er kulere enn oss som skal begynne i 10. Reah right.. Og nå er det høst(eller snart..) , etterfulgt av vinter og da slår varmeovnene seg på.. da blir vi kokt i klasserommet.. Yey... Edit: Rar dobbelpost.. Hey! Jeg har stor respekt for 10. Klassinger Endret 11. august 2010 av Noen123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det har du kanskje, men det har ikke de som går på skolen min.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det har du kanskje, men det har ikke de som går på skolen min.. Det gjorde ikke de på skolen min heller, Men nå går jeg tilbake til 1 klasse igjen, bare på videregående da Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Haha, mange som oppfører seg som drittunger Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Begynner på VG1 Resturant og Matfag, var å kjøpe full outfit her om dagen, så ganske så tøff ut om jeg tør si det selv. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 En eller annen snerten moderator bør skifte emnetittel til 06:00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå