Flux1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som vet om en god måte å få ut aggresjon på? Klarer ikke å sovne før jeg får gjort det. PS: det må være stille så jeg ikke vekker hele huset. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som vet om en god måte å få ut aggresjon på? Klarer ikke å sovne før jeg får gjort det. PS: det må være stille så jeg ikke vekker hele huset. Beste måten jeg har kommet over er å bruke energi, og det som lager minst lyd er vel å løfte ting. Eller du kan snike deg ut i skogen å løpe rundt å rope på elgen. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Jeg pleier å få alt ut på en gang ved å slå i veggen, men det lager for mye lyd Skal se om jeg finner noe som er verdt å løfte EDIT: det hjalp ikke så mye. Fikk det bort, men takk for hjelpa! Endret 11. august 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som vet om en god måte å få ut aggresjon på? Klarer ikke å sovne før jeg får gjort det. PS: det må være stille så jeg ikke vekker hele huset. En Powerronk pleier og funke relativt bra. Bare bruk litt mer krefter så går enegien ut. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 God natt. Hva står på? Jeg kommer nok ikke til å få sovnet i natt tror jeg. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som vet om en god måte å få ut aggresjon på? Klarer ikke å sovne før jeg får gjort det. PS: det må være stille så jeg ikke vekker hele huset. En Powerronk pleier og funke relativt bra. Bare bruk litt mer krefter så går enegien ut. Kan jeg aldri bruke til å få ut aggresjon. Men jeg fant denne og ble i litt bedre humør Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 WHat has been seen, cannot be unseen. Se mellom den store E`en og den lille X`en (de to siste bokstavene). Det er en pil som peker -> den veien. Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Dæven, har ikke sett den før o.O Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Spilt mafia 2 demoen i 6 timer jeg nå.... eh jobb om 3.5 time. Night Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Snart 12 timer til jeg skal være på jobb.. Har fremdeles forhåpninger om å få nok søvn dette døgnet.. Må forresten dele at jeg ahr lagt inn bestilling på nye PC. Endelig! Har vært uten skikkelig PC i et år etter at den forrige gikk tapt i lynet.. (det var en ganske sørgelig dag på alle måter) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 EY! Trodde først jeg var veldig overtrøtt, men sant.. det er en pil i FedEx-logoem 0.o Men nu skal jeg sove! God natt! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=o1QeUbEw7voJahn Teigen – På En Grønn Planet (Kiwi Sangen 2006) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Så flott. Let's party! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Endelig, digger denne tråden Hva skjer hos folka? Endret 11. august 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sløver. Skole om under en uke Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ser på YouTube filmer med ipoden.. Noen som vet hvor man får kjøpt vannpipe? Hvis man kjøper det av utenledninger, tror du de krever leg? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 hvorfor spør du ikke om dette i vannpipe tråden? tror folk har mer peiling der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå