Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, Cyclo. Hvorfor snakker du aldri i IRC kanalen til Diskusjon.no?

Pur latskap. :p

Dessuten er jeg kongen av "idling" på IRC. Er på en EFnet-kanal vi lagde da jeg bodde på kollektiv på slutten av 90-tallet begynnelsen av 00-tallet. Vi har idlet der siden den gang. Tror sist gang det ble sagt noe der var ca 1 1/2 år siden :)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg begynner å miste synet. Jeg satt akkurat med mobilen og kunne ikke fokusere synet i det hele tatt, alt ble bare blurry når jeg tok mobilen 10 cm nær ansiktet. Er det et dårlig tegn?

Ikke så veldig spesielt når det forekommer når du stapper noe opp i trynet ditt? =P

Lenke til kommentar

Forresten, Cyclo. Hvorfor snakker du aldri i IRC kanalen til Diskusjon.no?

Pur latskap. :p

Dessuten er jeg kongen av "idling" på IRC. Er på en EFnet-kanal vi lagde da jeg bodde på kollektiv på slutten av 90-tallet begynnelsen av 00-tallet. Vi har idlet der siden den gang. Tror sist gang det ble sagt noe der var ca 1 1/2 år siden :)

Har du hatt pc'en på så lenge?

Jeg tror jeg begynner å miste synet. Jeg satt akkurat med mobilen og kunne ikke fokusere synet i det hele tatt, alt ble bare blurry når jeg tok mobilen 10 cm nær ansiktet. Er det et dårlig tegn?

Ikke så veldig spesielt når det forekommer når du stapper noe opp i trynet ditt? =P

Det er på den lengden jeg pleier å spille Tetris, så det bør ikke være noe forskjell.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Gah, å legge til bilder via PC fucker seg opp :( Kan ikke trykke på "legg til i innlegg" eller hva faen :( Da får ikke motegutta og -jentene vite om mine innkjøp før i morgen. Død og fordervelse.

De får jo sett bildene selv om du ikke legger de til i innlegget.

Lenke til kommentar

Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det?

Canada er supert. Men avhenger selvsagt hvor du har tenkt deg hen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...