The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det hele høres litt kleint ut, barbere mønster på sine egne kjønnshår? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Finnes vel frisører rundt om i verden som fikser det? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg tror jeg begynner å miste synet. Jeg satt akkurat med mobilen og kunne ikke fokusere synet i det hele tatt, alt ble bare blurry når jeg tok mobilen 10 cm nær ansiktet. Er det et dårlig tegn? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Forresten, Cyclo. Hvorfor snakker du aldri i IRC kanalen til Diskusjon.no? Pur latskap. Dessuten er jeg kongen av "idling" på IRC. Er på en EFnet-kanal vi lagde da jeg bodde på kollektiv på slutten av 90-tallet begynnelsen av 00-tallet. Vi har idlet der siden den gang. Tror sist gang det ble sagt noe der var ca 1 1/2 år siden Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg tror jeg begynner å miste synet. Jeg satt akkurat med mobilen og kunne ikke fokusere synet i det hele tatt, alt ble bare blurry når jeg tok mobilen 10 cm nær ansiktet. Er det et dårlig tegn? Ikke så veldig spesielt når det forekommer når du stapper noe opp i trynet ditt? =P Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Forresten, Cyclo. Hvorfor snakker du aldri i IRC kanalen til Diskusjon.no? Pur latskap. Dessuten er jeg kongen av "idling" på IRC. Er på en EFnet-kanal vi lagde da jeg bodde på kollektiv på slutten av 90-tallet begynnelsen av 00-tallet. Vi har idlet der siden den gang. Tror sist gang det ble sagt noe der var ca 1 1/2 år siden Har du hatt pc'en på så lenge? Jeg tror jeg begynner å miste synet. Jeg satt akkurat med mobilen og kunne ikke fokusere synet i det hele tatt, alt ble bare blurry når jeg tok mobilen 10 cm nær ansiktet. Er det et dårlig tegn? Ikke så veldig spesielt når det forekommer når du stapper noe opp i trynet ditt? =P Det er på den lengden jeg pleier å spille Tetris, så det bør ikke være noe forskjell. Endret 10. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gah, å legge til bilder via PC fucker seg opp Kan ikke trykke på "legg til i innlegg" eller hva faen Da får ikke motegutta og -jentene vite om mine innkjøp før i morgen. Død og fordervelse. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kjeder meg så sykt, vurderer å legge meg, men det er jo bare en uke igjen til skolestart så må jo utnytte resten av ferien fult ut. 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gah, å legge til bilder via PC fucker seg opp Kan ikke trykke på "legg til i innlegg" eller hva faen Da får ikke motegutta og -jentene vite om mine innkjøp før i morgen. Død og fordervelse. De får jo sett bildene selv om du ikke legger de til i innlegget. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kva gjer folket på i natt då? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ingenting.. Skolestart snart ... huff.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gleder meg, jeg. Første året på Resturant og Matfag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Heldige du som skal på VGS.... Enda ett år igjen av ungdomskolen... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ungdomsskolen er kjeeedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Velkommen etter... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gleder meg til noen nye fag ^^ Også litt mer struktur på hverdagen... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gleder meg, jeg. Første året på Resturant og Matfag. Gled deg Med mindre du havner i en lite motiverende klasse og dårlige lærere, så er det kjekt. Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skal ta allmenn påbygg. juhu for noe dritt! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det? Canada er supert. Men avhenger selvsagt hvor du har tenkt deg hen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå