Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Må jeg dra til England for å få tillatelse til å bo permanent i Canada? ser slik ut Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Må jeg dra til England for å få tillatelse til å bo permanent i Canada? ser slik ut Det virker litt rart, spør du meg. Hmm.. Hvordan skal jeg gjøre det her, da? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Må jeg dra til England for å få tillatelse til å bo permanent i Canada? ser slik ut Det virker litt rart, spør du meg. Hmm.. Hvordan skal jeg gjøre det her, da? Jeg antar at du kan gjøre det her, men at papirene dine må sendes til London og behandles der. Dermed tar det lengre tid. Sånn er det i hvertfall bl. a. med den amerikanske ambasaden. Enkelte ting kan kun gjøres i London, men selve oppmøte, signering av papir o.l. gjøres i Oslo. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Må jeg dra til England for å få tillatelse til å bo permanent i Canada? ser slik ut Det virker litt rart, spør du meg. Hmm.. Hvordan skal jeg gjøre det her, da? du kan jo ta en prat med ambassaden dems i Oslo, om de kan ta intervju osv. så kan ambassaden i England sende papirene i post, gudene måtte vite Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Åh, da er det jo helt greit. Takk for rettelsen. Forresten, Cyclo. Hvorfor snakker du aldri i IRC kanalen til Diskusjon.no? Endret 10. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Ang å flytte til utlandet! List opp stedene dere vil bo: God Tier: Monaco Sveits Luxembourg Mid Tier: Frankrike Spania Shit tier: England Øst-Europa. Endret 10. august 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ang å flytte til utlandet! List opp stedene dere vil bo: God Tier: Monaco Sveits syden og andre varme steder generelt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) God Tier: Canada Frankrike USA Sveits Sverige Seoul i Sør-Korea Japan Endret 10. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) God tier: USA Japan Canada England (kommer veldig an på hvor i England) Skottland Fikk lyst til å se dokumentaren "Exil - der virkeligheten ikke teller" igjen, men oppdaget at den ikke er lenger ligger åpent ute men må kjøpes =C Endret 10. august 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 God tier: Canada USA Italia Spania Australia Mid tier: Frankrike Tyskland Sverige Danmark Shit tier: Øst-Europa Asia De fem øverste landene skal jeg til en gang i livet. Har allerede vært i Italia Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Så spennende lek . Tenk at denne leken må stenge 5 i nattMin inntier må selvsagt være der heltene av heltene (batman, supermann, Iron Man) holder til, I Hollywood. Endret 10. august 2010 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er tråden kun åpen om natten? Hvem kontrollerer det hver eneste natt? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 God Tier: Australia Canada USA Japan Mid Tier: Italia Spania England Shit Tier: Øst-Europa Nord-Korea Afganistan Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Innlegg postet på dagen før kl 00.00 og etter 05.00 blir vel slettet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Synes det burde være fra 12 til 6 på morgenen 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Klokken 06:00 om morgenen er det aktivitet i DNFK. F.eks har jeg våknet før klokken 06:00 for å snakke om hvordan jeg kan barbere kjønnsorganet mitt, for de som husker det. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er tråden kun åpen om natten? Hvem kontrollerer det hver eneste natt? Så langt ser det ut til å ha gått veldig fint. Så lenge folk respekterer regelen, burde det ikke være mye bry for de hardtarbeidende moderatorene. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 12-6 passer jo ypperlig. Vurderte å stikke innpå her i halv 6 tiden igår morges, butno Hvordan barbere kjønnsorganet? Er vel ikke noe spesiell måte å barbere det på. Vet iallefall at Johnny Drama i Entourage barberer alt vekk, det sa han i gårsdagens episode Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Klokken 06:00 om morgenen er det aktivitet i DNFK. F.eks har jeg våknet før klokken 06:00 for å snakke om hvordan jeg kan barbere kjønnsorganet mitt, for de som husker det. Ja, jeg husker det. Hvorfor spør du om sånt ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 12-6 passer jo ypperlig. Vurderte å stikke innpå her i halv 6 tiden igår morges, butno Hvordan barbere kjønnsorganet? Er vel ikke noe spesiell måte å barbere det på. Vet iallefall at Johnny Drama i Entourage barberer alt vekk, det sa han i gårsdagens episode Snakket om måter jeg kunne barbere kjønnsorganet som var noe annet enn å ta alt vekk, og la det gro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå