Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal sende noe greier til USA... mellom 5 og 10 kg totalt. Hva er billigste måten å sende på? UPS skulle ha latterlige 3000 kroner, mens posten også tar en svær slump penger for å sende dette.

 

Rart at det koster så lite å sende fra USA til Norge, og så mye fra Norge til USA.

Lenke til kommentar

Jeg skal sende noe greier til USA... mellom 5 og 10 kg totalt. Hva er billigste måten å sende på? UPS skulle ha latterlige 3000 kroner, mens posten også tar en svær slump penger for å sende dette.

 

Rart at det koster så lite å sende fra USA til Norge, og så mye fra Norge til USA.

 

 

hvem bruker du når du skal ha ting til Norge?

Lenke til kommentar

Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det?

 

 

tror Canada er et av de enklere landene å flytte til, kan jo høre med ambassaden dems.

håper du er glad i kulde :p

Lenke til kommentar

Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det?

 

 

tror Canada er et av de enklere landene å flytte til, kan jo høre med ambassaden dems.

håper du er glad i kulde :p

 

Jeg elsker kulde, det er varme jeg hater. Jeg bruker datamaskinen min hele dagen, og temperatur er noe jeg alltid har et øye med, så det hjelper veldig.

Lenke til kommentar

Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det?

 

 

her er hva jeg fant etter litt googling http://www.canadainternational.gc.ca/norway-norvege/visas/index.aspx?lang=eng&menu_id=4&menu=L

Lenke til kommentar

Ny natt, nye filmer.

Har du noen filmer du vil anbefale?

 

Jeg så The Italian Job igår, ganske bra.

Ellers er det ny True Blood episode :)

 

 

Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det?

 

Må nesten spørre pappa om det :p

Du trenger nok ikke kjenne noen. Pappa fikk statsborgerskap etter vel 1 år.

 

Flytter nok bort der jeg og. Blir der ett par år og jobber litt :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det?

 

Canada er ikke langt fra så strengt som USA, jeg har ikke gjort noe særlig research, men jeg vet at mange velger å studere/jobbe i Canada istedet.

Lenke til kommentar

Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det?

 

Canada er ikke langt fra så strengt som USA, jeg har ikke gjort noe særlig research, men jeg vet at mange velger å studere/jobbe i Canada istedet.

 

 

sitat fra siden e linket til i stad.

Canada welcomes immigrants from all over the world. If you have a good education, employment skills that are in demand in Canada, a good knowledge of English or French and sufficient funds to establish yourself, a new life with exciting opportunities could be waiting for you in Canada.

If you are a Norwegian citizen holding a valid Norwegian passport, you do not need a visa to visit Canada. However, if you want to work temporarily or study in Canada, you will need an authorization. If you wish to live in Canada permanently, you will need an Immigrant Visa.

The Embassy in Oslo does not have a visa section. All visa and immigration enquiries for Northern Europe are handled by the Canadian High Commission in London, in England.

Endret av yavel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...