The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ny natt, nye filmer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 DNFK er godt som dødt etter 01:00 Aktiviteten synker etter 1, og blir dødt etter halv 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 hmmm tv-serier eller sc2 hmmmmm Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg skal sende noe greier til USA... mellom 5 og 10 kg totalt. Hva er billigste måten å sende på? UPS skulle ha latterlige 3000 kroner, mens posten også tar en svær slump penger for å sende dette. Rart at det koster så lite å sende fra USA til Norge, og så mye fra Norge til USA. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Herfra til Canada koster det ikke mye, iallefall ikke de gangene jeg har sendt ting over til min far. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg skal sende noe greier til USA... mellom 5 og 10 kg totalt. Hva er billigste måten å sende på? UPS skulle ha latterlige 3000 kroner, mens posten også tar en svær slump penger for å sende dette. Rart at det koster så lite å sende fra USA til Norge, og så mye fra Norge til USA. hvem bruker du når du skal ha ting til Norge? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Du må vel ha ett eller annet form for visum. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen som har tips til og gidde og bynne å trene? Gratis studuo med litte folk, og jeg bare sitter her å spiller ps3 :( :( Grunner til hvorfor å trene, hva man kan trene eller hva mener? Har grund til og trene men gidder ikke... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ny natt, nye filmer. Har du noen filmer du vil anbefale? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det? tror Canada er et av de enklere landene å flytte til, kan jo høre med ambassaden dems. håper du er glad i kulde Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det meg eller begynner det å bli mørkt ut ? :O Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det? tror Canada er et av de enklere landene å flytte til, kan jo høre med ambassaden dems. håper du er glad i kulde Jeg elsker kulde, det er varme jeg hater. Jeg bruker datamaskinen min hele dagen, og temperatur er noe jeg alltid har et øye med, så det hjelper veldig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det? her er hva jeg fant etter litt googling http://www.canadainternational.gc.ca/norway-norvege/visas/index.aspx?lang=eng&menu_id=4&menu=L Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ny natt, nye filmer. Har du noen filmer du vil anbefale? Jeg så The Italian Job igår, ganske bra. Ellers er det ny True Blood episode Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det? Må nesten spørre pappa om det Du trenger nok ikke kjenne noen. Pappa fikk statsborgerskap etter vel 1 år. Flytter nok bort der jeg og. Blir der ett par år og jobber litt Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det? Canada er ikke langt fra så strengt som USA, jeg har ikke gjort noe særlig research, men jeg vet at mange velger å studere/jobbe i Canada istedet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har lyst til å bo der i rundt 5 år, og hvis jeg liker meg der, blir jeg der permament. Bare synd det er mange år til jeg får en stabil økonomi som lar meg spare opp litt penger og flytte. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hvordan er det forresten å flytte til Canada? har tenkt til å flytte dit i senere tid. I omtrent 5 år, eller noe lignende. Må jeg kjenne en person i Canada fra før, som kan gi meg jobb med en gang jeg kommer dit for at jeg skal kunne bli, eller hvordan er det? Canada er ikke langt fra så strengt som USA, jeg har ikke gjort noe særlig research, men jeg vet at mange velger å studere/jobbe i Canada istedet. sitat fra siden e linket til i stad. Canada welcomes immigrants from all over the world. If you have a good education, employment skills that are in demand in Canada, a good knowledge of English or French and sufficient funds to establish yourself, a new life with exciting opportunities could be waiting for you in Canada. If you are a Norwegian citizen holding a valid Norwegian passport, you do not need a visa to visit Canada. However, if you want to work temporarily or study in Canada, you will need an authorization. If you wish to live in Canada permanently, you will need an Immigrant Visa. The Embassy in Oslo does not have a visa section. All visa and immigration enquiries for Northern Europe are handled by the Canadian High Commission in London, in England. Endret 10. august 2010 av yavel Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Må jeg dra til England for å få tillatelse til å bo permanent i Canada? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Eneste som er litt irriterende med der pappa bor er at det er i Quebec, nærmere bestemt Montrèal hvor fransk er hovedmålet deres. Håper inderlig de snakker bra engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå