Sangesland Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg vil ikke sove. Jeg er trøtt. Jeg bare vil ikke. Vet aldri hva man drømmer. Bruker i stedet tida på å prøve å bla gjennom alt på denne siden her: http://cookies.soup.io/since/44219707?mode=own begynte jo å kikke gjennom hele den sia når du linka til den .... fant denne herligheten der http://www.youtube.com/watch?v=sFKd54Ijg7I&feature=player_embedded#! Endret 6. mai 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Problemet med siden er at når du begynner å nærme deg bunnen (tror du) så laster den enda flere gamle innlegg så du kan nok sitte noen dager og glo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Brukte litt tid i stedet nå på enda et av mine patetiske krumspring av forsøk på å leke poet. Ikke fullt like mørkt som det pleier å være da. Men det er sikkert pga. sobrilen. Heiv i meg et par til nå og så skal jeg ta en røyk og vente på at de fungerer. Må jo i seng en tilslutt. Da er det greit å faktisk få sove. Du finner det jeg skrev i bloggen min her på forumet. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Yesyes, opp om to og en halv time da... Terminprøve i R2 og greier. Kan bli en søvnig affære Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 da var stua vasket, blomstene vannet, 4 stk oppvask tatt, 4 stk maskiner med klær vasket. produktiv kveld Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) var ikke akkurat lite du fikk gjort, alt jeg har gjort er å lage meg mat da jeg ikke gidda å spise middag i går Endret 7. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ligger i senga med ipoden og leser på forumet.... Får ikke gjort så mye siden foreldra mine ikke vet at jeg er våken nå. Det er kjipt på sommeren når det er så varmt og lyst... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Problemet med siden er at når du begynner å nærme deg bunnen (tror du) så laster den enda flere gamle innlegg så du kan nok sitte noen dager og glo Haha, ja.. Derfor jeg aldri kom til bunns ja. :!: Jeg derimot, slår i hjel daud tid. Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 så det er det jeg må prøve på, få lest alt her.. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Nå var det extremt lite liv her gitt Faen er kl 3 allerede da. Nå har jeg sagt i over 4 timer at jeg skal se film. Enda ikke skjedd :| Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Klokka er 04:43 og jeg å begynne å justere meg til vanlige døgn rytmer igjen snart, trøtt er jeg ikke, heller mer slitene pga søvn mangel i ferien Tar meg en røyk, et glass saft (Ja tenk, saft er bra når man skal bli trøtt ), men trøtt blir jeg fortsatt ikke, og kjærringa maser på at jeg skal legge meg :/ Huff og huff, Ferie er noe tull ! hater når døgn rytmen faller av skaftet Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Døgner i natt. Skal kjøre fruen og barna til flyplassen om en times tid. Noen må jo sørge for at dem kommer seg avgårde, jeg skal jo tross alt få ha huset for meg selv i en uke! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Arbeidsledig atm, så døgnrytmen er helt ødelagt. Regner med jeg begynner å bli trøtt rundt om 7-8 tiden, men skal prøve å holde meg våken til utpå kvelden, vel, tengt det i noen dager nå... Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg må fikse døgn rytmen til Fredag fordi da skal jeg i retten klokka 9, passer meg dårlig å komme trøtt og grusom dit Ser jo ut som jeg har vært på en tripping i 5år non stop Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Har sommerferie jeg, så akkurat nå sitter jeg oppe å ser på Lost. Skal til legen kl 08:45, blir spennende. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kjeder meg bare.... sove nå? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Bra tiltak med en sånn tråd. Har savnet det en del før "forum-tørken" jeg har hatt i det siste. I andre nyheter: Når jeg tok av videoen i tråden over og skulle sette på musikken med play-knappen på tastaturet.. Jo da satte begge seg på.. Fint de har forbedre embedding i youtube, men det var jo litt stress Edit: Jeg sitter nå på en laptop uten internett. Jeg har en stasjonær, men den har defekt lydkort. Jeg nekter å velge mellom internett og lyd. Derfor har jeg satt opp en nettverksbro mellom de to PC-ene slik at laptopen får internett gjennom den stasjonære. Dermed har laptopen nå internett og lyd. Men høytalerene på en bærbar PC gir ikke god nok lydkvalitet. Lydsignalet fra den bærebare sendes ut på en Rotel reciver fra tidlig 1980-tallet og ut på to helt akseptable høytalere. At reciveren gir så god lyd med en alder på nesten 30 år hinter til at den må ha kostet en liten formue når den var ny. Jeg kjører firefox og fanene inneholder: hw.no , diskusjon.no , facebook.com og 4chan.org Jeg velger å tro at dette er nok til å kvalifisere meg til nerd i hobbyklassen. Om noen syntes dette var nyttig eller intressant å vite er det bare å be om mer info på et eller flere av tingene i teksten. Endret 18. juli 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har vert oppe siden fredag for å legge meg i natt å fikse døgnrytmen, men nå er jeg liksom ikke trøtt.. OMG Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hmm! En tråd som jeg kunne passet fint inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå