Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke sove. Jeg er trøtt. Jeg bare vil ikke. Vet aldri hva man drømmer.

Bruker i stedet tida på å prøve å bla gjennom alt på denne siden her:

http://cookies.soup.io/since/44219707?mode=own

begynte jo å kikke gjennom hele den sia når du linka til den ....

fant denne herligheten der :p

http://www.youtube.com/watch?v=sFKd54Ijg7I&feature=player_embedded#!

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte litt tid i stedet nå på enda et av mine patetiske krumspring av forsøk på å leke poet. Ikke fullt like mørkt som det pleier å være da. Men det er sikkert pga. sobrilen. Heiv i meg et par til nå og så skal jeg ta en røyk og vente på at de fungerer. Må jo i seng en tilslutt. Da er det greit å faktisk få sove.

Du finner det jeg skrev i bloggen min her på forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Problemet med siden er at når du begynner å nærme deg bunnen (tror du) så laster den enda flere gamle innlegg så du kan nok sitte noen dager og glo :p

Haha, ja.. Derfor jeg aldri kom til bunns ja. :!:

Jeg derimot, slår i hjel daud tid.

Lenke til kommentar

Klokka er 04:43 og jeg å begynne å justere meg til vanlige døgn rytmer igjen snart, trøtt er jeg ikke, heller mer slitene pga søvn mangel i ferien :p Tar meg en røyk, et glass saft (Ja tenk, saft er bra når man skal bli trøtt :p:new_woot: ), men trøtt blir jeg fortsatt ikke, og kjærringa maser på at jeg skal legge meg :/

Huff og huff, Ferie er noe tull ! hater når døgn rytmen faller av skaftet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har sommerferie jeg, så akkurat nå sitter jeg oppe å ser på Lost.

Skal til legen kl 08:45, blir spennende.

Lenke til kommentar

Bra tiltak med en sånn tråd. Har savnet det en del før "forum-tørken" jeg har hatt i det siste.

I andre nyheter: Når jeg tok av videoen i tråden over og skulle sette på musikken med play-knappen på tastaturet.. Jo da satte begge seg på.. Fint de har forbedre embedding i youtube, men det var jo litt stress :p

Edit:

Jeg sitter nå på en laptop uten internett. Jeg har en stasjonær, men den har defekt lydkort. Jeg nekter å velge mellom internett og lyd. Derfor har jeg satt opp en nettverksbro mellom de to PC-ene slik at laptopen får internett gjennom den stasjonære.

Dermed har laptopen nå internett og lyd. Men høytalerene på en bærbar PC gir ikke god nok lydkvalitet. Lydsignalet fra den bærebare sendes ut på en Rotel reciver fra tidlig 1980-tallet og ut på to helt akseptable høytalere.

At reciveren gir så god lyd med en alder på nesten 30 år hinter til at den må ha kostet en liten formue når den var ny.

Jeg kjører firefox og fanene inneholder: hw.no , diskusjon.no , facebook.com og 4chan.org

Jeg velger å tro at dette er nok til å kvalifisere meg til nerd i hobbyklassen.

Om noen syntes dette var nyttig eller intressant å vite er det bare å be om mer info på et eller flere av tingene i teksten.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...