Betenkt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Vil anbefale olje istedenfor smør, men det er mer praktisk på kjøtt enn på egg Bah, nå ble jeg sulten.. +1 Men må vel tenke seng jeg og azz, selvom jeg vet at jeg kommer til å se en film på sengen for deretter å lytte til musikk før jeg sovner en gang i 5-6 tiden xP Døgnrytme = Endret 10. august 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ble sulten selv Døgnrytmen er noe herk å få tilbake til normalen. Hvordan vil det gå når skolen begynner igjen?... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det var skole og, ja... Neste onsdag, trøtt og jævlig på bussen inn til Laksevåg... Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvilke linje? Jeg er på ferie nå så jeg lurer på om skolen har sett søknaden min. Det bør de ha gjort! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Påbygg, står på venteliste til IKT servicefag. Lurer på om jeg bare skal ta læretiden min som kokk til neste år, bli ferdig med det og se om det er noe kjekt Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Noen som har tips til og gidde og bynne å trene? Gratis studuo med litte folk, og jeg bare sitter her å spiller ps3 :( :( Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nice, så det blir tredje året altså Har du tidligere hatt kokkelinjen? Er den gøy? Hadde tenkt å ta den, men istedenfor havnet jeg ute i hutti heiti. Noen som har tips til og gidde og bynne å trene? Gratis studuo med litte folk, og jeg bare sitter her å spiller ps3 :( :( Grunner til hvorfor å trene, hva man kan trene eller hva mener? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jepp, har to år med restaurant og matfag bak meg Ganske gøy, har vært i Finland, Frankrike og Italia på studieturer så det er ganske givende og Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Begynner andre året studiespes. jeg, realfag. Pleier å våkne lettere når det er skole, da MÅ jeg jo opp... Satser på at jeg legger meg sent og står opp tidlig fram til da og litt forbi og til slutt MÅ jeg jo være trøtt i 11-tiden om kvelden =P Bare passe på og ikke ignorere trøttheten :S Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Heldig du! Har hatt naturbruks linjen og hundelinjen. Var på utveksling i 5 uker, noe som var kjekt og ga nye erfaringer. Skal inn på påbygg dette året. Gruer meg som bare det, men,men bedre å bli ferdig kjappest mulig. Er flink til tider å ikke ignorere trøttheten, men nå fungerer det ikke engang! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 På Stend eller Voss da, eller? Gruer meg jeg og, spesielt om det blir påbygg. Er ikke motivert til det i det hele tatt. Må ha matte som jeg har to i. Eneste grunnen til at jeg står i faget er fordi jeg har dyskalkulia eller hva det var. Samme som dysleksi bare med tall og utregninger osv Men nå er det sengen, gjesper som bare det! God natt folks Lenke til kommentar
marscookie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 På Stend Altfor lang skolevei, men vil man gå på noe som man tilbyr i hutti heiti så må man ta det man får. Sånn ja. Den er kjip. Får ikke tall og bokstaver til å stemme over med hverandre, men jeg har heller ikke dysleksi så skjønner ikke hvorfor jeg ikke skjønner det. Kanskje på grunn av at det er matte? Oki, god natt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Heey dette er en hendig tråd.. DNFK er helt dødt på nattetider.. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mine innlegg (så har jeg noe å gjøre på nattestid) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Heey dette er en hendig tråd.. DNFK er helt dødt på nattetider.. DNFK ? Edit: stryk det. Der gir de seg sånn ca halv 3 Endret 10. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Var på tide at det ble natt! Heey dette er en hendig tråd.. DNFK er helt dødt på nattetider.. DNFK ? "Den nye Forumkaféen" Endret 10. august 2010 av Quote Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 DNFK er godt som dødt etter 01:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå