Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

Vil anbefale olje istedenfor smør, men det er mer praktisk på kjøtt enn på egg :)

 

Bah, nå ble jeg sulten..

+1

Men må vel tenke seng jeg og azz, selvom jeg vet at jeg kommer til å se en film på sengen for deretter å lytte til musikk før jeg sovner en gang i 5-6 tiden xP Døgnrytme = :thumbdown:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice, så det blir tredje året altså ;)

Har du tidligere hatt kokkelinjen? Er den gøy? Hadde tenkt å ta den, men istedenfor havnet jeg ute i hutti heiti. :p

 

Noen som har tips til og gidde og bynne å trene?

Gratis studuo med litte folk, og jeg bare sitter her å

spiller ps3 :( :( :( :(

 

Grunner til hvorfor å trene, hva man kan trene eller hva mener? :)

Lenke til kommentar

Begynner andre året studiespes. jeg, realfag. Pleier å våkne lettere når det er skole, da MÅ jeg jo opp... Satser på at jeg legger meg sent og står opp tidlig fram til da og litt forbi og til slutt MÅ jeg jo være trøtt i 11-tiden om kvelden =P Bare passe på og ikke ignorere trøttheten :S

Lenke til kommentar

Heldig du!

Har hatt naturbruks linjen og hundelinjen. Var på utveksling i 5 uker, noe som var kjekt og ga nye erfaringer.

Skal inn på påbygg dette året. Gruer meg som bare det, men,men bedre å bli ferdig kjappest mulig.

 

Er flink til tider å ikke ignorere trøttheten, men nå fungerer det ikke engang!

Lenke til kommentar

På Stend eller Voss da, eller?

Gruer meg jeg og, spesielt om det blir påbygg. Er ikke motivert til det i det hele tatt.

 

Må ha matte som jeg har to i. Eneste grunnen til at jeg står i faget er fordi jeg har dyskalkulia eller hva det var. Samme som dysleksi bare med tall og utregninger osv :p

 

Men nå er det sengen, gjesper som bare det! God natt folks :)

Lenke til kommentar

På Stend :) Altfor lang skolevei, men vil man gå på noe som man tilbyr i hutti heiti så må man ta det man får.

 

Sånn ja. Den er kjip. Får ikke tall og bokstaver til å stemme over med hverandre, men jeg har heller ikke dysleksi så skjønner ikke hvorfor jeg ikke skjønner det. Kanskje på grunn av at det er matte?

 

Oki, god natt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...