*F* Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 forumkafeen er vel dag tråden Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Den er vel heller en hele døgnet tråd Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ikke så aktiv i denne tråden, må vel begynne å bruke nattåpent mer. Selv om Forumkafeen er mer i bruk. Hva gjør dere da folkens? Selv ser jeg Astrix og Obelix Hos Britene. Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Surfer, ser på film Ikke så mye å gjøre på natta... Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Finner deler til PC jeg skal bygge, skriver lister over hva jeg skal kjøpe meg av klær og annet dritt Hører på musikk og ser på South Park. Samme som hver natt! Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har dritlyst til å stikke ut, noen tips for å snike seg ut? Det er nesten umulig! Pappa våkner nesten bare hvis du snur deg i senga Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Spiller San Andreas Multi Player og drikker kaffe Har dritlyst til å stikke ut, noen tips for å snike seg ut? Det er nesten umulig! Pappa våkner nesten bare hvis du snur deg i senga Vekk foreldra dine en gang ved f.eks å miste noe i gulvet eller noe, så når de har sovnet igjen, snik deg ut av vinduet / ninja listing på tær. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Dersom du har et vindu, kan du knyte sammen mange laken slik at du kan fire deg ned. Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Dersom du har et vindu, kan du knyte sammen mange laken slik at du kan fire deg ned. Takk for tipset men jeg bor i 1. Etasje Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da gjør du det enda enklere, og bare hopper ut av vinduet. Blir du busta sier du bare at du ville ha litt frisk luft! Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Får jeg spørre hva i all verden du skal ute klokka kvart på 2 ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hueldig du er, Har ikke strenge foreldre så jeg kan gå ut nå om jeg vil. Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Nei, nei.. Aner ikke egentlig, hvorfor ikke? Får ikke sove, har MYE energi Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Faen Det ble 2 episoder av Dexter. Ingen tidlig kveld likevel. Foreldre mine bryr seg ikke noe om jeg går ut midt på natta eller ikke, så lenge de ikke vet at jeg gjør det da Åpnet også et lite sår på ankelen og det blør litt mer enn forventet, men ikke altfor mye da Er det fordi huden på ankelen er så tynn at det kommer litt mer enn forventet? Endret 9. august 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Mr. A, hvor mange år er du? Flux1, du er 17 da. Jeg fyller 14 om en uke Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Mr. A, hvor mange år er du? Flux1, du er 17 da. Jeg fyller 14 om en uke Jeg er 16 Edit: 14 ja, synes forde det er litt merkelig at de reagerer sånn, men de er vel bare bekymret for at du skal rote deg borti noe. Endret 10. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nemlig + foreldra mine er VELDIG strenge Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 De bryr seg hvis de får vite om jeg drar ut klokka 2 på natta, trikset er å dra ut sånn at de ikke legger merke til at jeg går ut. Og komme tilbake før de våkner. Men ja, siden jeg er 17 så er det ikke så ille om jeg blir tatt, også bor jeg langt utpå landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå