Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som har testet tarmskyll ?

 

Jeg har gjort det i forbindelse med koloskopi. Du får kjøpt to ting på apoteket, det ene er et pulver du må drikke sammen med flere liter vann. Det andre er noe utfyselig drit som smaker skam og helvete - to små flasker som du må tømme.

 

Deretter går det en liten halvtime, så er det full party på dassramme. Så gjelder det bare å drikke MASSE vann mens du holder på. For å vaske tarmene godt.

 

Du ser i dassen at dritten (som er helt flytende) blir klarer og klarere, til slutt blir det helt blankt og klart. Er du en tøffing kan du smake på det også - smaker det ingenting, er tarmen din heeeelt ren og pen.

 

Jeg ville ALDRI gjort det uten at jeg måtte, ifm. sykehusopphold eller lignende.

Lenke til kommentar

Er jo greit å gjøre det et par ganger i løpet av livet. kansje mer. bare tenk alt som setter seg fast inni tarmene. Fks tyggegummi man så ofte svelger / svelgte før

 

Tyggegummi brytes ned.

 

Ingenting "fester" seg inni tarmen. Dummeste jeg har hørt. Tyggegummi brytes ned, men det tar mye lengre tid enn annet organisk materiale.

 

Men man føler seg litt bedre ja. Men dette gjelder i hovedsak godt voksne, eldre - og personer med helseproblemer relatert til mage/tarm (som meg)

 

Jeg har tatt tarmskylling 3-4 ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har latt innleggene som har blitt postet tett opp mot kl. 00.00 passere. Fire innlegg som ble postet på dagen har blitt jevnet med jorda. Har også lagt til en notis i emnetittelen for når det er lov med aktivitet her inne. Åpenbart hva nattåpent betyr, men enkelte må ha det inn med teskje. :)

 

Reaksjoner på modereringen skal foregå via PM (som alltid).

Lenke til kommentar

Hva du vanligvis gjør om nettene :)? regner ikke med at noen gjør noe konstruktivt på denne tiden?

 

Neh, pent lite i grunn. Akkurat nå snakker jeg dirty-talk på MSN med random nettbyjenter som er kåte på penis. Men som aldri har selvtillitt nok til å treffe meg uansett. :)

 

Og det har jeg egentlig ikke så lyst å skrive om. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...