Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler bare for å poste denne her, kan kalles grov men la gå.

Hva er toppen av ekstremsport?

To jøder på tandemsykkel gjennom Berlin i 1943

:rofl: gjør dette meg til en dårlig person?

2 vinduer på fullt gap og xbox på gulvet under føttene som står på for å holde den varme :D genial kombinasjom :D

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

Jeg snakker med ei jente som tror hun har blitt gravid, siden hun har svelget sperm. Hele greia er nesten litt søtt.

Vel, mer salt enn søtt vil nå jeg si. Men er i grunn latterlig hvor lite folk kan om sånt. "Kan jeg bli gravid av å sitte på et dolokk" f.eks. Klassiker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg snakker med ei jente som tror hun har blitt gravid, siden hun har svelget sperm. Hele greia er nesten litt søtt.

Vel, mer salt enn søtt vil nå jeg si. Men er i grunn latterlig hvor lite folk kan om sånt. "Kan jeg bli gravid av å sitte på et dolokk" f.eks. Klassiker.

Annen klassiker er den der "Jeg og kjæresten hadde ubeskyttet sex, men han trakk se ut i tide tror han. Kan jeg bli gravid da?"

Lenke til kommentar

Måtta på en full kjentmann på min likke rusletur. Fant han liggende på en kantstein i nærområdet. Brukte vel 5 minutter på å vekke han og litt lengre tid på å dra han med hjem. Der var det ingen hjemme, så jeg måtte rote med hans to telefoner, som ble konstant oppringt for og finne nummeret til noen og ringe. Selv ville han heller ringe purker enn noen andre.

Endte opp med og ringe moren, som måtte kle på seg og ringe taxi. På telefonen fikk jeg mange takker, og fikk vite at han tok skillsmissen hardt (mange år siden tror jeg, da han er myndig) og at kjæresten han skal flytte inn med tar sykepleier studiet. Grei dame.

Menmen, er litt sur fordi jeg mistet tre sigaretter når jeg skulle hjelpe han. Prøvde konstant og tenne, men han dultet de alltid bort når halvparten var igjen.

Var artig et artig lite avbrekk fra gaminga.

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...