The Doctor Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Chill med nattevakter? Virker gøy og fristende å jobbe som Hadde jobb som nattvakt på en bensinstasjon i 1 1/2 år. IKKE givende :< Nå skal det sies at å rulle pølser og servere fulle folk ikke er givende uansett tid på døgnet. Akkurat det høres ikke så gøy ut Lenke til kommentar
Marte Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Tuller du? Folket fra stedet jeg jobber på forteller kun om morsomme hendelser fra nattjobbingen. Fulle folk som skal ha mat er hysterisk. Dog, litt kjedelig pga lite arbeid, men du hever god lønning. Hver sin smak antar jeg. Nå har jeg et veldig anstrengt forhold til alkohol og berusede mennesker, så ligger nok mye der. Men mye rart, det fikk jeg se. Blant annet to stykker som nærmest hadde seg i pølsekøen, sjarmerende. Lønna er ikke så altfor dårlig, det skal sies :3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Akkurat kommet hjem, vert p trent for første gang på treningstudio og så nattbad Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan var treningen? Første treninga mi var helt jævlig. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Det tøffeste med å jobbe natt, er å hele tiden måtte omstille seg forskjellige døgnrytmer. Det er ytterst få som greier å holde koken sånn i mange år om gangen. De fleste gir seg etter 3-4 år. Forstålig nok. Med mindre man er våken om nettene uansett, om man er på jobb eller ikke. Så må man hele tiden bytte fra å sove på dag til å sove om nettene. Så det er tungt nok bare det. Men skal man kun sove på dagen, går man jo glipp av mye. Dagslys, sol... osv osv. å det er ikke bare bare det også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Nattposting er koselig! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Jeg burde egentlig legge meg, jeg skal opp klokka 09.00 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan var treningen? Første treninga mi var helt jævlig. Var ikke så galt, treningstudioet var helt tomt.Trente først litt på slike sykkler, deretter litt forskjellig styrkeapparater, og så sykkler igjen. Må si jeg liker best å trene "utholdenhet", slik hard muskeltrening er ikke spesielt behagelig i musklene Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Nei, det er så jævlig vondt, det. Det er verre dagen etter, da man blir støl. Det er digg med tomt treningsstudio! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Det er digg med tomt treningsstudio! Kan jeg tenke meg. Kan ikke fordra at folk ser på meg når jeg prøver å være muskelmann. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Lenge siden jeg har trent nå, burde virkelig begynne igjen Har gått fra 95 til 90 kilo siden april, iallefall Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Det er digg med tomt treningsstudio! Kan jeg tenke meg. Kan ikke fordra at folk ser på meg når jeg prøver å være muskelmann. Ja, spesielt fordi jeg bare har trent i noen måneder og jeg føler meg så liten ved siden av de andre svære mannfolka. Må si jeg følte meg mann når jeg tok noen tricepsøvelser med 10 kilosvekter ved siden av en kar som tok 90 kg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 hah ikke vel Eneste jeg har å utsette var vel at musikken der ikke var innen min smak. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Deilig med tomt treningsstudio. Kan flekke magemusklene når du trener uten å passe på folk rundt deg. Og ikke vær redd "muskeltreningen" i starten. Det skal gjøre vondt i starten. Du blir vandt til det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Deilig med tomt treningsstudio. Kan flekke magemusklene når du trener uten å passe på folk rundt deg. Og ikke vær redd "muskeltreningen" i starten. Det skal gjøre vondt i starten. Du blir vandt til det. Det jeg ikke blir vandt til er selvbildet mitt. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Denne er fin å dra opp på et dyrevernsmøte. http://brewdog.com/product.php?id=56 Flaske øl med ekorn rundt den. For real. Postet i DNFK også, men det ser ut til at det er her folk oppholder seg i de små timer. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Så, så, Lars. Synes rumpa di er fin, jeg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Deilig med tomt treningsstudio. Kan flekke magemusklene når du trener uten å passe på folk rundt deg. Og ikke vær redd "muskeltreningen" i starten. Det skal gjøre vondt i starten. Du blir vandt til det. Får satse på det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Så, så, Lars. Synes rumpa di er fin, jeg. Takk. Rumpa mi er vel det jeg er mest fornøyd med. Eller... Det blir feil. Minst misfornøyd blir riktigere. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Føler bare for å poste denne her, kan kalles grov men la gå. Hva er toppen av ekstremsport? To jøder på tandemsykkel gjennom Berlin i 1943 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå