livingman Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Takk for det livingman Ja, fornuften dekker nok ikke alle etasjer når det gjelder meg heller, selv om jeg tviler på at jeg råkjører mer enn den gjengse 18-åring. en sving i 180 er litt morsommere enn en sving i 60 da :!: :!: ( ikke bryt fartgrensene ! det er loven ) Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hvis du kjører i 180 i en sving der det er 60-sone, så ender du opp mange plasser, veien er ikke en av dem, haha. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 jeg lo ! :wee: :wee: Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg lo ikke. Wtf. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jævlig kult å bli forlatt alene og ensom av kompisen min som jeg skulle være med på byn med. IT HURTS. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Stakkars da, legge seg:)? haha Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Thank God for diskusjon.no! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Blir vel ikke søvn helt enda, tenker det blir å henge litt her + facebook - mat - spille - henger her enda mer + facebook. Gøyal fredagskveld Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hmmm.... med en timelønn på 240 kr/t om nettene, så er det da.... øhhh, 4 kroner pr minutt? Så har jeg vel brukt et halvt minutt på å finne ut av dette + skrive dette teite innlegget. Wohooo. Jeg tjener penger på å være på diskusjon.no. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Chill med nattevakter? Virker gøy og fristende å jobbe som Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 God natt! Legger meg tidlig etter ei uke borte, der jeg har lagt med klokken 24 annenhver jævla dag! Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Chill med nattevakter? Virker gøy og fristende å jobbe som Helt greit. Men nå er jeg TRØTT. Er gjerne den første natta når du skal jobbe natt noen dager på rad som er verst. Men helt ok jobb..... ;P Eneste som er litt drit er at man ikke kan sove, når man har LYST å sove. Du kan f.eks. legge deg når du vil. Mens jeg må vente i seks timer til. Hehe. Men GUD det er deilig å legge seg når jeg er hjemme igjen kl 9. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 hva har du nattevakt som da Care1337? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hver gang jeg ser denne tråden så tenker jeg: "Nattønsket, nattønsket. En hyggelig hilsen, en hyggelig hilsen. En hilsen i natten." Noen fler? 1 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) hva har du nattevakt som da Care1337? Jeg jobber i rusomsorgen, i et kollektiv med brukere som har rus/psyk -problemer. Og siste nytt: Han jeg har vakt med, han ligger i stolen ved siden av meg og snorker. Wtf. Skal jeg vekke ham? hø hø høøø hø Hver gang jeg ser denne tråden så tenker jeg: "Nattønsket, nattønsket. En hyggelig hilsen, en hyggelig hilsen. En hilsen i natten." Noen fler? Det er jo verdens beste radio.. ehh, hva heter det? Intro? Nattønske, nattønske.... et ønske - i natten. Endret 6. august 2010 av care1337 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 hva har du nattevakt som da Care1337? Jeg jobber i rusomsorgen, i et kollektiv med brukere som har rus/psyk -problemer. Det høres ut som en givende jobb. Noe slikt jeg har lyst til å jobbe med en eller annen gang. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Ett år igjen så er det nattjobbing for min del. Gleder meg, jeg liker natten. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Chill med nattevakter? Virker gøy og fristende å jobbe som Hadde jobb som nattvakt på en bensinstasjon i 1 1/2 år. IKKE givende :< Nå skal det sies at å rulle pølser og servere fulle folk ikke er givende uansett tid på døgnet. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Tuller du? Folket fra stedet jeg jobber på forteller kun om morsomme hendelser fra nattjobbingen. Fulle folk som skal ha mat er hysterisk. Dog, litt kjedelig pga lite arbeid, men du hever god lønning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå