care1337 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Haha, sikkert sunt å drikke. Ingenting galt i det. Hrm, en time til leggetid. Har nattevakt i helga så må bruke natten på å snu døgnet litt. ;P Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 2 liter vin og en god komedie say god bye bye to time.. ( ikke drikk når du er under 18 ) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Fant noe svensk øl, Pripps Blå, som meg og min stefar kjøpte ifjor. Det frister, men er ikke helt i stemning for en øl Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hva trenger man øl hjemme for når man bare kan gå ut døra så er det øl bod etter øl bod oppover storgata Bluesfestival ftw. Drit vondt i beina, vært ute å gått i hele dag og frem til nåå. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hehe, heldig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har en lagerøl som jeg VIRKELIG har lagret. Best før april 2009. Hehe. Jeg skal åpne den når boksen begynner å bli bulete. ;D Du veit at øl er ferskvare? Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hehe, heldig Notodden bluesfestival, skal lissom være nordens eller europas største husker ikke Anyways den har blitt mindre x) hehe.. Den varer frem til lørdags natta bare ta en tur og meng deg med festival fylikkane som kommer for øl og sprit mer en musikk Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Frister, men har en festival her og faktisk. Lost Weekend på Askøy, bor 5 minutter fra Tenker jeg tar meg en tur ned på fredag og besøker kjentfolk Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ah ! Kjenner en fyr der som skulle på det Askeland familien hehe. EDIT: Han bor forøvrig på Askøy Endret 6. august 2010 av Elwani Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Uh, vet sikkert hvem det er Alle kjenner alle her ute, det som er så kjekt med en "liten" øy som Askøy. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Bjørn Askeland, jobber for et vaske firma, koselig kar. God kompis med sønnen hans Han skulle ut han også, alene fedre blir vel tørste i ny og ne de også ! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Hehe, felles venner på facebook iallfall Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Helvete, storfest i helga, og jeg har kyssesyka. Er i en periode uten bil nå også, så kan ikke være sjåfør heller. Kjeeedelig! Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 periode uten bil ble nyskjerig nå Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Holder på å bytte. Er forbi rånerstadiet, og skal ha meg en BMW stasjonsvogn som den fornuftige 18-åringen jeg er. Men enda ikke funnet en perfekt kandidat til kjøp Lenke til kommentar
livingman Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 åja .. hadde håpet på en litt mer spenende historie på morgen kvisten men jaja lykke til med og finne drømme bilen ! Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Har en Audi 80 Stasjonsvogn, jeg er også en "forunftig" 18 åring Som i min fornuft sitter med sperrefrist i 3mnd (altså frem til 18 september nå da ) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 åja .. hadde håpet på en litt mer spenende historie på morgen kvisten men jaja lykke til med og finne drømme bilen ! Oh shit Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Takk for det livingman Ja, fornuften dekker nok ikke alle etasjer når det gjelder meg heller, selv om jeg tviler på at jeg råkjører mer enn den gjengse 18-åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå